شناسهٔ خبر: 23643692 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امید به کدخداگری آمریکا فتنه جدید دشمنان انقلاب است

R41364/P1336/S6,63/CT11

امام جمعه قزوین گفت: ترفند و فتنه جدید دشمن ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم بوده و با شایعه‌پراکنی علیه شخصیت‌های برجسته انقلاب در پی سلب اعتماد از ملت و امید به کدخداگری آمریکا است که مردم همچون همیشه باید هوشیار و آگاه باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قزوین با اشاره به ضرورت تقوا در زندگی اظهار داشت: راه دستیابی به سعادت در زندگی اهمیت و توجه به تقوای فردی و اجتماعی بوده که باید در این زمینه تلاش کنیم.

وی بیان کرد: رفتار و اخلاق باید بر مبنای تقوا و محبت در جامعه باشد و فرزندان و آینده‌سازان کشور نیز باید این رفتارها را فراگرفته و عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: دشمنان انقلاب همواره در پی اجرای نقشه‌های شوم خود برای براندازی نظام بوده و توطئه‌های بسیاری را اجرا کرده اما با شکست مواجه شدند.

امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه مردم همواره پشتیبان انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: مستکبران با فازهای نظامی و غیرنظامی همچون کودتا، جنگ و فتنه علیه ایران اقدام کردند اما ملت انقلابی ایران پیروز میدان بوده و در مقابل این توطئه‌ها ایستادگی کردند.

عابدینی ادامه داد: ترفند و فتنه جدید دشمن ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم بوده و با شایعه‌پراکنی علیه شخصیت‌های برجسته انقلاب در پی سلب اعتماد از ملت و امید به کدخداگری آمریکا است که مردم همچون همیشه باید هوشیار و آگاه باشند.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس همه مردم شاهد نوع حمله دشمن به وسیله موشک‌ها، تانک و مسلسل‌های آنها بودند؛ اما امروز در جنگ نرم که دشمن تا منازل ما و در اتاق های ما به وسیله شبکه های اجتماعی و اینترنت نفوذ کرده است باید خطر این حمله نرم را با بصیرت و آگاهی متوجه شویم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: دل سپردن به اجانب به معنای دل کندن از دین؛ بی اعتنایی به عقل و فهم، بی احترامی به تقوا، ضایع کردن عزت و شرف و طغیانگری در مقابل خدای متعال است.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: هدف از خطبه‌های نماز جمعه تخریب یا حمایت از شخص خاصی نیست و زمانی که در خطبه‌های نمازجمعه اقدام غلط عده‌ای را در زمین خواری طرح می‌کنیم این بیان کوبیدن کسی نیست؛ بلکه وظیفه امام جمعه است که این اقدام غلط را مطرح کند.

عابدینی بیان کرد: امام جمعه وظیفه دارد که آیات الهی با ذکر آدرس آن در قرآن را برای مردم شرح و تفسیر کند و تذکرات لازم را مطرح کند؛ زمانی که می‌گوییم خداوند فرموده نباید به دشمن اعتماد کرد، طبیعتا عده‌ای که زمان مردم را برای برجام تلف کردند و فرصت‌ها و سرمایه‌های علمی را از دست دادند، شرمنده و ناراحت می‌شوند که این اشکالی ندارد چراکه نمی‌توانیم آیات الهی را تعطیل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما