شناسهٔ خبر: 23643666 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

امام جمعه اردستان: حمایت کشورهای اسلامی از فلسطین ضرورت است

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام 'حسن دهشیری' در خطبه های نماز جمعه اردستان بیان کرد: کشورهای اسلامی با حمایت از فلسطین نباید اجازه دهند که توطئه

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام 'حسن دهشیری' در خطبه های نماز جمعه اردستان بیان کرد: کشورهای اسلامی با حمایت از فلسطین نباید اجازه دهند که توطئه های آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در زمینه قدس شریف عملی شده و نشان دهند که بیت المقدس پایتخت همیشگی فلسطین باقی خواهد ماند.
وی با اشاره به برگزاری کنفرانس بین المللی کشورهای اسلامی در تهران افزود: مردم غزه با مقاومت خود در برابر رژیم غاصب صهیویستی نام غزه را در تاریخ ثبت کردند و دیگر کشورهای اسلامی هم باید در این زمینه دین خود را ادا کنند.
امام جمعه اردستان بیان کرد: همچنان که مقام معظم رهبری تاکید داشت، کشورهای اسلامی باید تلاش کنند با پیشرفت های علمی و معرفی خود به دیگر کشورها، به فراموشی سپرده نشوند.
او در ادامه زندگی راحت و فارغ از دغدغه اشتغال را حق مردم دانست و اضافه کرد: مسئولان شهرستان باید با همدلی و همکاری مسئولان استانی راهگشای مشکلات، تامین کننده آرامش جامعه و به مردم پاسخگو باشند.
حجت الاسلام دهشیری همچنین با ابراز همدردی با خانواده جان باختگان حادثه آتش سوزی کشتی سانچی، از مسئولان خواست جنبه های گوناگون این حادثه را بررسی و تشریح کنند، تا موضوع مورد سوء استفاده دشمنان قرار نگیرد.
خبرنگار: رحمت الله عامری نیا ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
7431/8123

نظر شما