شناسهٔ خبر: 23643597 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

امام جمعه تفت: شیطان، بزرگترین دشمن انسان است

حجت الاسلام ابوالقاسم غفوری، در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر تفت با اشاره به برخی ناهنجاری های اجتماعی و بیان اینکه در کشور فقر مطلق نداریم، اظهار کرد:

صاحب‌خبر - حجت الاسلام ابوالقاسم غفوری، در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر تفت با اشاره به برخی ناهنجاری های اجتماعی و بیان اینکه در کشور فقر مطلق نداریم، اظهار کرد: البته
افراد نیازمندی هستند که از سوی نهادهایی مانند کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی به آنها کمک می شود.
وی افزود: کسانی که مدام از وجود فقر در کشور حرف می زنند، آنها فریب خورده شیطان و از عوامل دشمن هستند.
خطیب جمعه تفت در بخشی از خطبه ها، دلیل گسترش بی حجابی در جامعه را نبود خود باوری، مدگرایی و توطئه دشمنان برای بی دین کردن دختران خواند و توصیه کرد: بانوان و دختران ما اسیر مدتراشی دشمنان نشوند و حجاب خود را رعایت کنند.
وی همچنین ادامه داد: حادثه غم انگیز کشتی نفتکش سانچی که 32 تن از کارکنان آن جان خود را باختند بسیار سنگین بود.
حجت الاسلام غفوری با اشاره به دیدار میهمانان اجلاس بین المجالس با رهبر معظم انقلاب گفت: سخن کلیدی که رهبری مطرح کردند این بود،کشورهای اسلامی در مسائلی اساسی مانند وحدت و فلسطین باید موضع خود را اعلام کند.
امام جمعه تفت در ادامه به مناسبت هفته آینده از جمله آغاز ماه بهمن، و ورود امام راحل در این ماه به کشور و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: برای بزرگداشت دهه فجر و بیان حقایق و دستاوردهای انقلاب باید از همه امکانات استفاده شود.
وی افزود: مردم انقلاب شان را با هیچ چیزی عوض نمی کنند چرا که ما روزی نوکر آمریکا بودیم ولی الان می گوییم، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و این نشان از رسیدن ما به خودباروی است که شرط تداوم آن حضور پرقدرت در صحنه و یاری کردن نظام جمهوری اسلامی است.
غفوری در ادامه به تداوم پدیده خشکسالی در سال 1396در این شهرستان اشاره کرد و گفت: متأسفانه به لحاط خشکسالی کشاورزان و دامداران منطقه در وضعیت بدی قرار دارند که از یک طرف باید مردم و مسئولان در مدیریت مصرف آب تدابیر بیشتری را بیندیشند و از سوی دیگر با رعایت تقوا و اقامه نماز باران برای بارش دعا کنند.
وی با بیان اینکه باید دستان را از زمین به سمت آسمان بلند کرد، گفت: خداوند متعال وعده داده است چنانچه بندگانش تقوا پیشه کنند و گناه مرتکب نشوندفدرهای آسمان را به روی آنها می گشایند.
6197/2047/ خبرنگار: محمدحسین فلاح انتشار: عباسقلی اشکورجیری

نظر شما