شناسهٔ خبر: 23643594 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: عصرخودرو | لینک خبر

حادثه رانندگی در کاروان عروسی در ساوه یک کشته و ۲ مصدوم به جا گذاشت

عصر خودرو- مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه گفت: حادثه رانندگی در نیمه شب پنجشنبه در یک کاروان عروسی در این شهرستان یک کشته و ۲ مصدوم به جا گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، حسین آزاد افزود: این حادثه رانندگی بر اثر برخورد یک خودروی سمند به تیر چراغ برق و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه روی داد و این خودرو در قالب کاروان حامل عروس در ابتدای جاده احمدآباد ساوه در حال حرکت بود.

وی توضیح داد: گزارش این حادثه رانندگی به مرکز فوریت های پزشکی ساوه اعلام شد و نیروهای نیروهای امدادی و عملیاتی به سرعت محل حادثه در بلوار ورودی شهر ساوه (خیابان سید جمال الدین اسدآبادی) اعزام شدند.
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریتت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه خاطرنشان کرد: در این حادثه رانندگی یک مرد 28 ساله به دلیل شدت جراحات وارده قبل از رسیدن نیروهای اورژانس جان سپرد.
آزاد افزود: یکی از مصدومان این حادثه رانندگی یک زن 18 ساله است که دچار قطعی نخاع شده و مصدوم دیگر تیز دختری هشت ساله ای است و هر دو نفر برای پیگیری امور درمانی به بیمارستان شهید مدرس ساوه انتقال داده شدند.
مرکز فوریت های پزشکی ساوه 10 پایگاه امدادی در حوزه استحفاظی این شهرستان دارد.
جاده های شهرستان ساوه جنوب و غرب را به مرکز و شمال کشور متصل می کنند.
بیش از 352 نفر در سال جاری بر اثر وقوع حوادث رانندگی در جاده های استان مرکزی جان خود را از دست دادند.

برچسب‌ها:

نظر شما