شناسهٔ خبر: 23643506 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مسئولان برای رفع مشکلات مردم تمام توان خویش را به کار گیرند

خبرگزاری شبستان:امام جمعه موقت سنندج،با اشاره به اینکه مردم ما لایق بهترین خدمات هستند ،گفت: مسولان برای رفع مشکلات مردم تمام توان خویش را به کار گیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، ماموستا سیداحسن حسینی امام جمعه موقت سنندج،امروز(29 دی) در خطبه‌های نماز که در مسجد جامع شهرستان سنندج برگزار شد ،گفت: مسولان برای رفع مشکلات مردم تمام توان خویش را به کار گیرند زیرا مردم  عزیز ما لایق بهترین خدمات هستند.

وی افزود: باید مسئولان  نهایت تلاش را انجام دهند تا بهترین امکانات را برای رفاه ،آسایش  و امنیت مردم فراهم کنند.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: امنیت و آسایش از نعمت های بزرگ خداوند برای انسان ها  است و ما باید قدر دان این نعمت ها باشیم.

 

وی افزود: به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی این امنیت و آسایش درکشورمان وجود دارد و مردم نیز نهایت تلاش را در آبادانی و توسعه کشور انجام دهند.

 

ماموستا حسینی تصریح کرد: باید همه ما نسبت به حفظ امنیت و آرامش جامعه احساس مسئولیت کنیم و نگذاریم دشمنان داخلی و خارجی باعث نا امنی در کشور شوند.

وی افزود: امروز دشمنانان درصدد نا امنی در کشور از طریق های مختلف هستند از جمله اغتشاشات اخیر که به وسیله استکبارجهانی آمریکا و رژیم صهیونیست به وجود آمد اما این بار نیز نقشه شوم آنها خنثی شد.

 

امام جمعه موقت سنندج، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نفتکش سانچی خاطرنشان کرد: نام و یاد شهدای نفتکش سانچی همواره زنده خواهد بود و همه مردم از  دست دادن این بزرگواران غمگین هستند.

برچسب‌ها:

نظر شما