شناسهٔ خبر: 23643295 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توطئه دشمن در فضای مجازی برای نا امیدی ملت ایران

امام جمعه قزوین گفت : سلاح دشمن، خبرهای کذبی است که در فضای مجازی برای ما آماده کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین ، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه‌ های نماز عبادی سیاسی این هفته قزوین که در مسجدالنبی(ص)  برگزار شد، با اشاره به اهمیت فضای مجازی گفت: امروز دشمن محتواهای غلطی برای ما آماده کرده تا به اهداف مدنظر خود دست پیدا کند.

وی افزود : سلاح دشمن در میدان جنگ مجازی ارائه اطلاعات، آمار و اخبار اشتباه و محتواهای غیراخلاقی است تا جوانان ما را به انحراف بکشاند  .

امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه سلاح امروز دشمن، تزریق ناامیدی و ناتوانی بین ملت ایران است ، گفت :  دشمن با شایعه پراکنی به دنبال تخریب شخصیت‌ های برجسته کشور است تا اعتماد مردم نسبت به مسئولان کمرنگ شود.

وی در ادامه به تشریح تفاوت های رفتار شیاطین استکباری و دشمنان دین و مردم از اوایل انقلاب تا امروز پرداخت و خاطرنشان کرد: در اوایل انقلاب دشمن در فازهای نظامی متمرکز شده بود  و هر چه نیرو، اسلحه و نوکر منطقه ای و منافقین داخلی داشت را به کار گرفت تا با جنگ سخت، کودتا و امثال آن مردم را از پای در بیاورد  اما کاری از پیش نبرد و با سرافکندگی و سرشکستگی نا امید بازگشت.

خطیب نمازجمعه افزود: رهبر فرزانه انقلاب فرمودند دشمن تاکنون هر کاری از دستش برآمده علیه ما انجام داده و اگر کاری نکرده  در حقیقت قدرت انجام آن را نداشته است و اگر قدرت آن را داشت، هرگز از انجام آن ابایی نداشت.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت : امروز در جنگ نرم که دشمن تا منازل ما و در اتاق های ما به وسیله شبکه های اجتماعی و اینترنت نفوذ کرده است باید خطر این حمله نرم را با بصیرت و آگاهی متوجه شویم.

امام جمعه قزوین افزود : دشمن امروز با شایعه پراکنی به دنبال تخریب شخصیت‌های برجسته کشور است تا اعتماد مردم به مسئولان کمرنگ شود و امیدمان به کدخداگری امریکا جلب شود.

وی افزود: دشمنان انقلاب و نظام در شرایط فعلی به دنبال اجرای توطئه گری فرعونی برای ملت ایران هستند، اما ما باید همانطور که در جنگ سخت و کودتاهای امریکایی دشمن را مایوس کردیم امروز هم شهامت، آگاهی و بصیرت را از خود نشان دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد : دل سپردن به اجانب هنوز در عده ای که جاهل هستند دیده می شود، اینکه فکر کنیم امریکا در برجام سر ما کلاه گذاشت اما اروپایی ها دیگر این کار را نخواهند کرد، یک حماقت، لجاجت، بی فکری، سیاست نشناسی و به دوست گرفتن دشمن است.

وی گفت: دل سپردن به اجانب به معنای دل کندن از دین؛ بی اعتنایی به عقل و فهم، بی احترامی به تقوا، ضایع کردن عزت و شرف و طغیانگری در مقابل خدای متعال است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت : رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از ما انتظار دارند که در جنگ نرم نیز مانند جنگ سخت مهیا و مجهز باشیم تا طعم تلخ شکست در این عرصه را نیز به دشمنان استکباری بچشانیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در ادامه به در پیش بودن میلاد حضرت زینب(س)  اشاره کرد و روز پرستار را تبریک گفت .

نماینده ولی فقیه در استان بار دیگر حادثه غم بار جانباختن 32 خدمه نفتکش سانچی را تسلیت گفت.

نظر شما