شناسهٔ خبر: 23643240 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

امام جمعه ابرکوه: قدرت و برگ برنده در دستان مسلمانان دنیای اسلام است

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امروز در خطبه نمازجمعه این هفته ابرکوه با اشاره به دیدار شرکت کنندگان بین المجالس کشورهای اسلامی با مقام معظم رهبری، افزود:

صاحب‌خبر - حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امروز در خطبه نمازجمعه این هفته ابرکوه با اشاره به دیدار شرکت کنندگان بین المجالس کشورهای اسلامی با مقام معظم رهبری، افزود: دنیای اسلام در خصوص مسائل اساسی مانند وحدت مواضع خود را با صراحت و صدای بلند بیان کنند و نباید اجازه دهند، امپراتوری خطرناک تبلیغاتی غرب ، با توطئه سکوت مسائل اصلی امت اسلامی را محو کند .
به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: آمریکا و همپیمانانش به لطف خدا در جنگ سخت شکست خورده اند و در جنگ نرم هم مسلما شکست خواهند خورد .
حسینی با بیان اینکه فراموش نکنیم، فلسطین یک مجموعه و تاریخ از بحر تا نهر است، اظهار کرد: قدس پایتخت فلسطین است و امکان هیچگونه خدشه ای بر این حقیقت وجود ندارد .
خطیب جمعه ابرکوه اظهار کرد: آمریکا با استفاده از ابزارهای رسانه ای قوی خود افکار عمومی ملت ها را تغییر می دهد و خود را مدافع حقوق بشر و دشمن تروریسم معرفی می کند.
وی افزود: مسلمانان باید این ادعاهای دروغین آنها را افشا کنند که نماد حقوق بشری آمریکا در سوریه ویرانی و کشتار مردم عراق ، افغانستان ، یمن و دیگر مناطق جهان اسلام است .
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ابرکوه، یادآورشد : نماد حقوق بشری آمریکا همین است که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا ، کشورها و ملت های آفریقایی را چاه فاضلاب می داند.
وی افزود: مشکل جهان اسلام حکومت های خائن به مسلمین و دل داده منطقه به آمریکاست ، که همراهی با دشمن دارند.
امام جمعه ابرکوه با بیان اینکه هدف آمریکا در نهایت آسیب رساندن به ایران با ثبات و مقتدر است، تصریح کرد: آمریکا و هم پیمانانش به دنبال زخم هستند تا مثل مگس روی آن بنشینند .
وی اظهارکرد: مسئولان و دولتمردان ما باید زخم های کشور را بویژه در بخش معیشی و اقتصادی درمان کنند و این راه ناکامی دشمن است .
حسینی با اشاره به اینکه مسئولان سه قوه باید جوابگوی مشکلات مردم راهکارهای لازم اتخاذ کنند، تاکید کرد: نباید بعضی دولتمردان ما فرافکنی کنند.
امام جمعه ابرکوه در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره 32 نفر از جانباختگان حادثه کشتی نفتکش سانچی یادآور شد: این حادثه برای همه ما دردناک و غمگین بود .
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/ خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری

نظر شما