شناسهٔ خبر: 23643234 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

میثاقی و فوتبال1،برنده تندیس جشنواره فیلمهای ورزشی

صاحب‌خبر -

با رای هیات داوران یازدهمین جشنواره فیلمهای ورزشی، برنامه فوتبال1 به تهیه کنندگی مجتبی پوربخش به عنوان بهترین برنامه ورزشی سیما و محمدحسین میثاقی به عنوان بهترین مجری برنامه های ورزشی انتخاب شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، یازدهمین جشنواره بین المللی فیلمهای ورزشی از روز شنبه در سینما فلسطین آغاز شد که در بخش بهترین برنامه های ورزشی تلویزیون، برنامه فوتبال120 به تهیه کنندگی عادل فردوسی پور، برنامه فوتبال1 به تهیه کنندگی مجتبی پوربخش، گزارش ورزشی به تهیه کنندگی زکایی و برنامه سه گام به تهیه کنندگی مهدی نادیان با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت با رای هیات داوران، برنامه فوتبال1 که تنها برنامه تخصصی لیگ دسته اول فوتبال و تیمهای پایه ای محسوب می شود تندیس بهترین برنامه ورزشی یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی را به خود اختصاص داد.

همچنین در بخش بهترین مجری برنامه های ورزشی تلویزیون نیز محمدحسین میثاقی، رضا جاودانی و مجتبی پوربخش کاندیدا بودند که در نهایت تندیس بهترین مجری برنامه های تلویزیونی جشنواره فیلمهای ورزشی به محمد حسین میثاقی تعلق گرفت. مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره بین المللی فیلمهای ورزشی پنجشنبه در هتل المپیک تهران و در حضور میهمانان ورزشی و سینمایی برگزار شد.

 

نظر شما