شناسهٔ خبر: 23643133 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

توسعه کشور و نظام دغدغه آیت الله هاشمی رفسنجانی بود

خبرگزاری شبستان:معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان گفت: توسعه کشور و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دغدغه آیت الله هاشمی رفسنجانی در طول دوران زندگی بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، رضا عقدایی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان در آیین بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در اصفهان به شخصیت این مجاهد اشاره کرد و اظهارداشت: آیت الله هاشمی همواره نگاه جامع و آینده نگری نسبت به مسائل مختلف کشور و دنیا داشت.

وی افزود: توسعه کشور و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دغدغه آیت الله هاشمی رفسنجانی در طول دوران زندگی بود و برای این دغدغه خود با اخلاص نیت و توان و همت بالا پیش می رفت و همواره در کنار ولایت فقیه این اهداف را دنبال می کرد.

عقدایی رفع مشکلات مردم را از دیگر دغدغه های رئیس دولت سازندگی دانست و تصریح کرد: همواره در مسیر رفع مشکلات مردم و بکارگیری ظرفیت مردمی برای توسعه کشور اهتمام داشت و مردم هم این شخصیت مبارز را برای رفع مشکلات خود کارساز می دانستند.

وی به مجاهدت علمی آیت الله هاشمی اشاره کرد و یادآورشد: در فقه و اجتهاد نقش موثری داشت و علاوه همت ویژه برای پیشرفت و کسب علمی خود نسبت به توسعه علمی کشور هم نگاه ویژه ای داشت که از جمله این نگاه ها توجه به توسعه و رونق حوزه های علمیه و راه اندازی دانشگاه آزاد اسلامی می توان اشاره کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به صبر بلند آیت الله هاشمی گفت: برخی از افراد همواره در پی تخریب شخصیت آیت الله رفسنجانی و دنبال ایجاد فاصله ایشان با ولی فقیه بودند اما ایشان در برابر تخریب ها صبورانه عمل می کرد و هیچ گاه فاصله ای بین ایشان و رهبر انقلاب ایجاد نشد.

نظر شما