شناسهٔ خبر: 23642890 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار کوهدشت: دلیل قطعی خطوط ارتباطی کوهدشت تعمیرات شبکه است

خرم آباد - ایرنا - فرماندار کوهدشت با اشاره به قطعی خطوط ارتباطی این شهرستان و گسترش شایعاتی مبنی بر وقوع زلزله در این شهرستان گفت: دلیل قطعی خطوط ارتباطی کوهدشت تعمیرات شبکه است و مشکل نهایتا تا 2 ساعت دیگر برطرف می شود.

صاحب‌خبر -

نورمحمد فردی بیرانوند روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: زیرساخت های مخابراتی شهرستان های کوهدشت و رومشکان نیازمند تعمیرات بودند که این کار در حال حاضر توسط کارشناسان در حال انجام است.
وی اظهار کرد: شایعاتی مبنی بر وقوع زلزله شدید و قطعی خطوط ارتباطی در شهرستان کوهدشت مطرح شده بود که به هیچ وجه صحت ندارند.
فرماندار کوهشت با بیان اینکه هیچ مشکلی در سطح شهرستان های کوهدشت و رومشکان وجود ندارد، افزود: اینگونه تعمیرات باید با اعلام قبلی انجام شوند تا مردم نگران نشوند.
وی گفت: مخابرات علت تعمیرات انجاام شده را اختلال در این شبکه بیان کرده است.
به گزارش ایرنا قطع بدون هماهنگی خطوط ارتباطی شهرستان های کوهدشت و رومشگان موجب نگرانی مردم و افرادی شده بود که از خارج از این شهرستان ها قصد تماس با داخل شهرستان ها را داشتند.
در این بین با توجه به قطعی خطوط ارتباطی شایعاتی مبنی بر احتمال وقوع زلزله شدید در شهرستان کوهدشت در بین مردم استان لرستان مطرح شد.
7274/3022
خبرنگار: مریم نریمانی ** انتشاردهنده: احسان کردی

انتهای پیام /*

نظر شما