شناسهٔ خبر: 23642887 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جانشین فرمانده سپاه قدس :

خون شهدا بر اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه افزوده است

کرمان - ایرنا- جانشین فرمانده سپاه قدس گفت : امروز به برکت خون شهدا ، بر اقتدار و امنیت نظام جمهوری اسلامی در منطقه و جهان افزوده شده است .

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، سردار اسماعیل قاآنی شامگاه پنجشنبه در یادواره سردار شهید محمد علی الله دادی و فرماندهان وفرماندهان و 380 شهید تیپ ادوات لشکر 41 ثارالله و 58 شهید بخش پاریز با حضور در حسینیه حضرت ابوالفضل پاریز سیرجان افزود: نظام اسلامی به جهان ثابت کرد خط سرخ شهیدان کربلا پیروان بسیار دارد که با ظلم و استکبار مبارزه می کنند و شهیدان ثابت کردند راه امام حسین (ع)را می توان همیشه زنده نگهداشت.
وی افزود : 40 سال آمریکا علیه ما توطئه کرد ما هم قدم به قدم در سایه ولایت و رهبری به پیروزی رسیدیم و باید قدردان این نعمت در نظام اسلامی بود و در مساله ولایت و اطاعت از ولایت کوتاهی نکرد.
سردار قاآنی گفت : آمریکا علیه نظام اسلامی توطئه های فراوان اعمال کرد که نه تنها به نظام آسیب نزد بلکه اقتدار ما مشخص شد و جنگی که علیه ما از درون شهرها شروع کرد با همین اقتدار ما شکست خورد و ما امروز مقاومت و قدرت را از شهداء گرفته ایم .
جانشین سپاه قدس گفت : امروز آمریکایی که برای ما مشکل درست می کرد دستش خالی شده و رئیس جمهوری این کشور از بیچارگی حرف منطق ندارد و می خواهند با چهره های اتوکشیده خود را پیروز میدان و مقتدر نشان دهند که نمی توانند.
سردار قاآنی افزود : ملت ما شهدایی تقدیم انقلاب کرد تا امروز به وجود شهید الله دادی ها ببالد و پرچم شهداء را بلند کرد تا به مستکبران بفهماند هیچ مرگی بالاتر از شهادت نیست و این شهادت اقتدار را برای اسلام و ذلت و شکست را برای مستکبران دارد.
وی مردم خطه سیرجان و پاریز را دارای دلاورمردانی همچون شهید زندی و شهید الله دادی و دیگر شهدای قهرمان در لشکر 41 ثارالله عنوان کرد و گفت : این شهداء توانستند نقش آفرین پیروزی ها در دوران دفاع مقدس باشند و محکم و استوار پای نظام اسلامی ایستادند تا امروز سند زرین انقلاب و نظام بمانند.
شهید محمد علی الله دادی در 29 دی ماه 1393 در قنیطره توسط بالگرد رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.
خبرنگار : محمد ایران نژاد ** انتشار : بهنام احمدی
7435/ 5054

انتهای پیام /*

نظر شما