شناسهٔ خبر: 23642427 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

آیت الله علما:

آمریکا از قدرت جوانان ایرانی در دست یابی به توان موشکی عصبانی است

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: آمریکا از توان و قدرت جوانان مسلمان جمهوری اسلامی ایران در دست یابی به توان موشکی و قدرت هسته ای عصبانی و ناراحت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه، با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان اظهار داشت: امروز آمریکا از شدت ناراحتی ما را تحریم میکند و ما با ایمان و توکل به خداوند متعال در برابر دشمن خواهیم ایستاد.

آیت الله علما با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، افزود: از گرفتاری های دنیای امروز این است که سازمان ملل تنها به محکوم کردن جنایت ها می‌پردازد در صورتیکه باید با صراحت صحبت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان کرد: مسئله فلسطین، مسئله مهم جهان اسلام است و امروز می‌بینم که آمریکا، می خواهد رژیم جعلی اسرائیل بر مسلمانان تسلط یابد.

امام جمعه کرمانشاه با تأکید بر اینکه همه کشورهای اسلامی باید در مسیر شکوفایی علمی تلاش کنند، افزود: آمریکا از توان و قدرت جوانان مسلمان جمهوری اسلامی ایران در دست یابی به توان موشکی و قدرت هسته ای عصبانی و ناراحت است.

آیت الله علما در ادامه با تسلیت جانباختن تعدادی از هموطنان در سانحه کشتی سانچی گفت: باید تکیه گاه خود را خداوند متعال قرار دهیم.

نظر شما