شناسهٔ خبر: 23642253 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه موقت سمنان:

بصیرت مردم تاکنون توطئه های دشمنان را ناکام گذاشت

سمنان- ایرنا- امام جمعه موقت سمنان گفت : ادعای آزادی بیان از سوی غرب با هدف ضربه زدن به ایران هدفمند بوده اما بصیرت مردم توطئه های دشمنان را تاکنون ناکام گذاشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد در نمازجمعه این هفته سمنان، افزود:40 سال استکبار جهانی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی تلاش کرد اما هوشمندی مردم به شکست آنان و خنثی کردن نقشه شوم بیگانگان منجر شد.
وی بیان کرد : مردم تفاوت بین مطالبات به حق و اغتشاشات را به درستی درک کردند و همواره مانع نفوذ دشمن شده‌اند.
خطیب موقت جمعه سمنان با اشاره به ضرورت کنترل فضای مجازی برای جلوگیری از اهداف دولت‌های غربی، خاطرنشان کرد: فضای مجازی فرصتی مطلوب است اما نباید افسار گسیخته باشد و لازمه آن کنترل در مواقع بروز خطر برای کشور است.
وی با اشاره به اعمال محدودیت فضای مجازی در کشورهای غربی ،تصریح کرد : بی.بی.سی که ادعای حمایت از آزادی بیان و عزای فیلتر تلگرام برای ایرانیان را دارد غافل از این که دولت انگلیس در سال 2011 شبکه توئیتر و فیس‌بوک را از دسترس کاربران آن خارج کرد.
مهدوی نژاد ادامه داد : دولت آمریکا در پی ناآرامی‌های سانفرانسیسکو اینترنت بسیاری از مناطق را قطع و فرانسه 39 نفر را به جرم بازدید از شبکه‌های ممنوعه بازداشت کرد.
وی گفت : از اسفند سال 90 شورای عالی شبکه مجازی در ایران تشکیل شد و وزارت دادگستری و مقامات قضایی از وجود هشت هزار کانال تلگرامی با موضوعات مجرمانه در کشور خبر دادند اما اقدامی برای مهار آن نشده است.
وی اضافه کرد : داعیه آزادی بیان توسط غرب برای ضربه زدن به ایران است اما آگاهی مردم باعث ناکامی دشمن شد .
مهدوی نژاد خاطرنشان کرد: فیلترینگ تلگرام در ایام ناآرامی هایی اخیر نقش مهمی در جلوگیری از بروز حوادث بعدی و حفظ امنیت کشور داشته است.
6026
*خبرنگار: محدثه عباسی **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.

انتهای پیام /*

نظر شما