شناسهٔ خبر: 23642220 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

پنج وزیر در راه کمیسیونهای تخصصی مجلس/ حجتی و شریعتمداری در راه بهارستان

هفته آینده وزرای جهاد کشاورزی، صنعت و ورزش و جوانان در کمیسیونهای تخصصی مجلس حاضر می شوند تا به 18 سوال 17 نماینده پاسخ دهند. البته وزرای علوم و آموزش و پرورش هم برای ارائه گزارش به مجلس می روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش الف مجلس شورای اسلامی یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده جلسه علنی دارد که جلسات کمیسیونهای تخصصی مجلس در بعدازظهر این روزها و روز دوشنبه برگزار خواهد شد.

برخلاف هفته جاری که علاوه بر حضور 10 وزیر در کمیسیون های تخصصی، 2 وزیر هم در صحن مجلس حاضر شدند تا به سوالات نمایندگان پاسخ دهند، هفته آینده هیچ وزیری در صحن مجلس حاضر نمی شود اما پنچ وزیر در کمیسیونهای تخصص مجلس حضور خواهند یافت.

10 سوال از حجتی در کمیسیون کشاورزی مجلس
محمود حجتی وزیر جهاد کشارزی بعدازظهر سه شنبه به کمیسیون کشاورزی مجلس می رود تا به 10 سوال 9 نماینده پاسخ دهد.
جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد، محمد دهقانی نماینده چناران، اسداله عباسی نماینده رودسر، سید کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا، سعید باستانی نماینده تربت حیدریه، حسین نیازآذری نماینده بابل، محمود شکری نماینده تالش و علی محمد شاعری نماینده بهشهر هر کدام یک سوال و نادر قاضی پور نماینده ارومیه 2 سوال از این وزیر دارند.

سه سوال از وزیر صنعت در کمیسیون اقتصادی
محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت بعدازظهر دوشنبه هفته آینده برای پاسخ به سوالات نادر قاضی پور نماینده ارومیه، محمدرضا پور ابراهیمی نماینده کرمان و سید کمال الدین شهریاری نماینده دشتستان در کمیسیون اقتصادی مجلس حاضر می شود.

پنچ سوال از وزیر ورزش و جوانان
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان بعدازظهر سه شنبه آینده با حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس به سوالات نادر قاضی پور نماینده ارومیه، سیده فاطمه حسینی نماینده تهران، حبیب اله دهمرده نماینده زابل، احمد مرادی نماینده بندرعباس و محمد حسن نژاد نماینده مرند پاسخ می هد.

منصور غلامی وزیر علوم و سید محمد بطحائی وزیر آموزش و پرورش بعدازظهر یکشنبه به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می روند تا در خصوص بررسی نحوه اجرای قانون سنجش و پذیرش دانشجو به اعضای کمیسیون گزارش می دهند.

نظر شما