شناسهٔ خبر: 23642001 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

«زیدان» آماده ترک برنابئو

منبع: مهر

روزنامه مارکا مدعی شده زیدان آماده است تا اتفاقات دوران بازی کردنش را تکرار کند و به سال‌های آینده قراردادش با رئال وفادار نماند چون تحمل فشارها را ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، زین ‏الدین زیدان می ‏تواند تبدیل به آخرین قربانی فلورنتینو پرس و فلسفه‎اش شود. تیم او که در فصول اخیر عملکردی عالی داشت حالا تیمی شده که از پس کوچک‎ترین تیم‌ها هم بر نمی‎آید و فاصله‎اش با بارسلونای صدرنشین ۱۹ امتیاز شده است.

مارکا نوشت برای باشگاهی که حافظه‎اش صفر است و هیچ صبری ندارد حتی دو قهرمانی پشت سر هم در لیگ قهرمانان هم نمی‎تواند دلیلی برای نگه داشتنن بیش از اندازه یک مربی باشد. به همین دلیل است که زیدان را هم می ‏توان نزدیک به در خروجی باشگاه دانست.

گفته می‎شود سرمربی فرانسوی خسته شده و توان کنار آمدن با بازیکنان سردرگمش را ندارد. فشاری که هواداران و کادر فنی به او وارد می‌کنند هم به اندازه‎ای زیاد شده که صبرش را تمام کرده است. با این حال این که او با این تیم عناوین زیادی را در مدت نه‌چندان طولانی حضورش به دست آورد باعث نمی‎شود که ماندگاری‎اش در این تیم طولانی شود.

زیزو در سال ۲۰۰۶ و زمانی که بازیکن رئال مادرید بود عالی کار کرد، اما در آن زمان هم به آخرین سال‎های قراردادش وفادار نبود. به همین دلیل هم هست که باشگاه آماده چنین شرایطی است و در حال بررسی گزینه‌های دیگر که یوآخیم لوو و مائوریسیو پوچتینو هستند است. 

نظر شما