شناسهٔ خبر: 23641933 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

پیروزی نمایندگان بسکتبال خوزستان در مرحله پلی آف لیگ برتر امید کشور

به گزارش ایرنا تیم نفت امیدیه پنجشنبه شب در دومین دیدار از مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال امیدهای کشور در خانه به مصاف تیم نبوغ سرمایش اراک رفت که با اقتدار از

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا تیم نفت امیدیه پنجشنبه شب در دومین دیدار از مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال امیدهای کشور در خانه به مصاف تیم نبوغ سرمایش اراک رفت که با اقتدار از سد این تیم گذشت.
تیم نفت امیدیه که بدون شکست و با امتیاز کامل راهی مرحله پلی آف شد موفق شد با نتیجه قاطع 101 بر 46 تیم نبوغ سرمایش اراک را شکست دهد.
در دیگر بازی این مرحله تیم پتروشیمی بندرامام در ماهشهر به مصاف تیم مانیزان کرمانشاه رفت که با نتیجه 91 بر 74 به برتری رسید.
تیم مهروبان نوین ماهشهر دیگر نماینده استان در دومین بازی مرحله گروهی میهمان تیم هیات اصفهان بود که با نتیجه 69 بر 64 به پیروزی رسید.
بدین ترتیب تیم های نفت امیدیه و مهروبان نوین ماهشهر با کسب 2 پیروزی برابر حریفان خود در مرحله پلی آف راهی نیمه نهایی این رقابت ها شدند.
تیم پتروشیمی بندرامام به دلیل شکست در اولین دیدار خود در مرحله پلی آف در صورت پیروزی در سومین بازی خود برابر تیم مانیزان کرمانشاه جواز حضور به مرحله نیمه نهایی را دریافت مز کند.
9879/6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار: محسن بهاروند

نظر شما