شناسهٔ خبر: 23641916 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام‌جمعه موقت شاهرود:

اقتدار و عزت مردم ایران مانع مدیریت توطئه‌های استکبار می شود

شاهرود - امام‌جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه نباید اجازه دهیم به بهانه مشکلات داخلی امنیت مردم دستخوش ناملایمات شود، گفت: اقتدار و عزت مردم ایران مانع مدیریت توطئه‌های استکبار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مسجد مدرسه قلعه بابیان اینکه مسئولان باید برای حل مشکلات حقوقی، معیشتی و بیکاری مردم چاره‌ای اندیشه کنند تا دشمن از این فرصت سوءاستفاده نکند، ابراز داشت: اکنون زمان عمل کردن به وعده‌های رنگین است و مسئولان و مدیران باید شعارهای خود را عملیاتی کنند.

وی بابیان اینکه برای نجات انسان در برابر انواع تهدیدات و خطرات باید با چشم‌باز به مسائل نگاه کنیم، افزود: تلنگر فتنه اخیر به دنیا نشان داد که برای پاسداری از انقلاب نباید اجازه دهیم تا انقلاب دستخوش ناملایمات شود.

فتنه اخیر دست افراد پشت صحنه را در اغتشاشات رو کرد

خطیب موقت جمعه شاهرود بابیان اینکه فتنه اخیر درس‌ها و عبرت‌های بی‌شماری در خود نهفته داشت، بیان کرد: سلطنت‌طلب‌ها، فتنه گران و آشوبگران با تشکیل اتاق فکر کوشیدند تا انقلاب را از پا درآورند و این برنامه‌ریزی را تا ۴۰ روز به صورت مسالمت‌آمیز ادامه دهند و بعد از آن بامهارت خاصی شعارها را تند و به اصل نظام تغییر دهند.

سعیدی بابیان اینکه اقتدار و عزت مردم ایران مانع مدیریت توطئه‌های استکبار شد، تصریح کرد: این فتنه قومی مذهبی نبود بلکه جمعیت متفاوتی را در خود جا داده بود که نشان داد  چه افرادی در پشت‌صحنه برای این آشوب برنامه‌ریزی کردند.

وی بابیان اینکه با چه مجوزی به مؤسسات و بانک‌های غیرمجاز اجازه فعالیت می‌دهند و باید نظارت صورت گیرد، افزود: بارها رهبر معظم انقلاب به رفع معیشت مردم توصیه کردند اما چند بار به آن عمل شد؟ مردم علیرغم مشکلات معیشتی خود انقلاب ولی‌فقیه را دوست داشته و به آن پای بند هستند.

صف معترضان از آشوب گران در فتنه اخیر تفکیک شد

امام‌جمعه موقت شاهرود بابیان اینکه در فتنه اخیر صف معترضان از آشوب گران تفکیک شد، ابراز داشت: مردم با درک موضوع هدف دشمن از فتنه بلافاصله صف خود را از آشوب گران جدا کردند لذا مسئولان نیز در پاسخگویی به این حرکت مردمی باید برای رفع معیشت آن‌ها راه‌گشایی کنند.

سعیدی بابیان اینکه ناکارآمدی برخی مدیران نارضایتی به دنبال دارد و باید در این شرایط مدیرت بحران کرد، تصریح کرد: طراحی دشمن بر اساس نابودی انقلاب بود، ایران در سوریه، عراق، لبنان قوی عمل می‌کند و دشمنان فکر می کردند نظام در حل مسائل داخلی خود مشکل دارد و به‌نحوی‌که با کوچک‌ترین تلنگر فرومی‌ریزد، درحالی‌که مردم پای بند به انقلاب و نظام با حضور به‌موقع خود درصحنه نشان دادند که استکبار باید آرزوی نابودی نظام را به گور ببرد.

وی افزود: فضای مجازی تنها یک ابزاردست دشمن بود تا طراحی خود را عملیاتی کند به‌محض قطع تلگرام دیدیم که چطور توطئه دشمن فروپاشید لذا باید مراقب حربه‌های دشمن باشیم تا خدشه‌ای به‌نظام وارد نشود.

نظر شما