شناسهٔ خبر: 23640818 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

سردار نقدی: ترامپ باید به درمانگاه برده شود/ رمزگشایی از ماموریت‌ نفوذی‌ها در ایران

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - انتخاب نوشت: معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران با بیان اینکه بازدید و سرکشی از مادران آسمانی و خانواده شهدا موهبتی الهی است، گفت: دعای شهدا همواره بیمه راه خادمین مادران آسمانی است.

صاحب‌خبر -

سردار محمدرضا نقدی در آیین اختتامیه هشتمین و افتتاح نهمین دوره طرح بین‌المللی مادران آسمانی گفت: خانواده‌های شهدا استوانه‌های صبر و حجت خدا بر روی زمین هستند.

سردار نقدی با بیان اینکه رئیس‌جمهور آمریکا با این اظهارات خود باید  به دلیل بیماری‌های روانی‌اش به درمانگاه برده شود گفت: استکبار و صهیونیسم بین‌الملل و ایادی آنها در ظرف 2 ماه در عراق، سوریه، لبنان، یمن، فلسطین، ایران و آفریقا و آمریکای لاتین شکست خورده اند و افکار عمومی علیه آنها شده است.

وی با بیان اینکه شکست‌های مختلف استکبار جهانی منجر به پیروزی مستضعفین شده است و نویدبخش پیروزی‌های بزرگی در آینده به‌دست خواهد آمد، خاطرنشان کرد: باید امروز بدانیم که پیروزی‌های درخشانی پیش روی ما قرار دارد که این پیروزی‌ها به دلیل صبر، بیداری و در صحنه بودن ملت ایران بوده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران گفت: تمام تلاش دشمن امروز برای معکوس نشان دادن شکست‌های پی‌درپی خود است و می‌کوشد شیرینی پیروزی امت ایران را تلخ کند.

سردار نقدی با تأکید بر اینکه برخی نفوذی‌ها مأموریت دارند تا در مناصب و جایگاه‌های مختلف مردم ایران را ناراضی کنند و با تعطیلی کارها و عدم رسیدگی به مردم و همچنین میدان دادن به مفسدین و ایراد حرف‌های تفرقه‌افکن و ضدارزش و ضددین، مردم ایران را از آینده روشن که پیش روی آنان است ناامید کنند، گفت: حرکت‌های دشمن و توطئه‌ها طبعاً دل نازک مادران شهید را لرزانده است و حجم اخبار منفی در فضای مجازی هم ناراحت‌کننده است.

وی گفت: بازدید از مادران شهید و سرکشی از خانواده‌های آنها، پیام امیدبخش و از صحنه‌های امید است.

سردار نقدی اظهار داشت: طرح‌های فرهنگی و معنادار و خالصانه‌ای مانند راهیان نور و مادران آسمانی توانسته توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران تأکید کرد: ملت ایران سختی‌های زیادی کشیده است ولی همچنان مقاومت خواهد کرد؛ چراکه ایران اسلامی را به‌راحتی به‌دست نیاورده‌ایم که با توطئه‌های دشمن بخواهیم میدان و پشت رهبری را خالی کنیم و تلاش داریم تا راه خود و شهدا را تا آزادی قدس و شکست آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل ادامه دهیم.

سردار نقدی در پایان اضافه کرد: باید مدیون شهدا باشیم که پیشرفت‌های مختلف ایران به دلیل ایثار، مقاومت و از خودگذشتگی آنها بوده است.

 

29216

نظر شما