شناسهٔ خبر: 23640790 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پاکبانان ترکيه با کتاب هاي دور ريخته شده کتابخانه ساختند

گروهي از پاکبانان با استفاده از کتاب هاي مستعملي که ميان زباله ها يافته بودند در يک کارخانه قديمي آجرسازي کتابخانه اي با بيش از چهار هزار و هفتصد و پنجاه جلد کتاب، راه اندازي کردند.

صاحب‌خبر -

پاکبانان ترکيه با کتاب هاي دور ريخته شده کتابخانه ساختندبه گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از خبرگزاري فرانسه ، پاکبانان ترکيه از کتاب هايي که دور ريخته شده بود کتابخانه ساختند.
گروهي از پاکبانان از هفت ماه پيش با استفاده از کتاب هاي مستعملي که ميان زباله ها يافته بودند در يک کارخانه قديمي آجرسازي کتابخانه اي با بيش از چهار هزار و هفتصد و پنجاه جلد کتاب، راه اندازي کردند.
اين کارخانه از بيست سال پيش مورد استفاده قرار نگرفته است. پاکبانان از اين پس فرصت دارند در طول استراحت خود، در کتابخانه مطالعه کنند.
اين کتابخانه ابتدا تنها براي پاکبانان و خانواده هايشان قابل استفاده بود اما هم اکنون عموم مردم مي توانند از آن استفاده کنند.
به زودي هزار و پانصد جلد کتاب ديگر به اين کتابخانه افزوده مي شود.

mp4
<div id="video-display-embed-code_1805557" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/1999010/1805557?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما