شناسهٔ خبر: 23640564 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

پایان نخستین روز رقابت های لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر کشور در بندرعباس

به گزارش ایرنا، در دیدارهای برگزار شده، تیم های جانبازان فارس و هیات هرمزگان به مصاف هم رفتند که نماینده فارس با نتیجه 69 بر 58 موفق به شکست نماینده هرمزگان

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، در دیدارهای برگزار شده، تیم های جانبازان فارس و هیات هرمزگان به مصاف هم رفتند که نماینده فارس با نتیجه 69 بر 58 موفق به شکست نماینده هرمزگان شد.
در دیگر بازی، اتحاد معصومیه قم با نتیحه 68 بر 34 موفق به پیروزی در برابر شهرداری ارومیه شد.
تیم ها دیشب رقابت های دیگری نیز برگزار کردند که با پیروزی تیم های هیات هرمزگان و اتحاد معصومیه قم به پایان رسید.
اتحاد معصومیه قم با نتیجه 74 بر 63 جانبازان فارس را شکست داد و هیات هرمزگان نیز با نتیجه 72 بر 64 موفق به شکست شهرداری ارومیه شد.
رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان هرمزگان شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تیم های شرکت کننده در این مسابقه جمعه 29 دی ماه نیز با هم دیدار خواهند کرد.
حسن کامجو با بیان این که رقابتهای لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر کشور در مجموع در چهار مرحله برگزار می شود، گفت: نماینده هرمزگان در این رقابت ها با توجه به امتیازهای کسب کرده در مرحله اول و دوم، در انتهای جدول قرار دارد.
کامجو خاطر نشان کرد: مرحله چهارم و نهایی این رقابت ها 19 و 20 بهمن ماه به میزبانی قم برگزار خواهد شد که تیم های برتر مجوز حضور در رقابت های لیگ برتر را کسب خواهند کرد.
در حال حاضر 450 ورزشکار و 14 تیم در رشته های قایقرانی، بسکتبال، والیبال نشسته، بدمینتون ، تنیس روی میز، دو و میدانی و والیبال ساحلی در بخش ورزش جانبازان و معلولان در هرمزگان فعال هستند.
7198/7408
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشار دهنده: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

نظر شما