شناسهٔ خبر: 23640364 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

مراسم اولین سالگرد شهدای آتش نشان پلاسکودربهشت زهرا(س) برگزار شد

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا؛ قطعه 50 بهشت زهرا(س) امروز میزبان سیل جمعیتی از هموطنان و آتش نشانان از شهرهای دور و نزدیک بود.در این مراسم بسیاری از مردم با

صاحب‌خبر - به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا؛ قطعه 50 بهشت زهرا(س) امروز میزبان سیل جمعیتی از هموطنان و آتش نشانان از شهرهای دور و نزدیک بود.
در این مراسم بسیاری از مردم با دسته های گل و ریختن اشک اولین سالگرد شهادت 16 آتش نشان در حادثه پلاسکو را گرامی داشتند.
در حاشیه برگزاری این مراسم سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مراسم اولین سالگرد شهدای آتش نشان در حادثه پلاسکو با حضور پرشور جمعی از مردم و آتش نشانان شهر تهران و سایر شهرهای کشور در قطعه 50 بهشت زهرا(س) و در جوار شهدای آتش نشان و شهیدان هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.
سید جلال ملکی اظهار کرد: آتش نشانان در راه خدمت به مردم جان خود را تقدیم کردند و مردم قدرشناس دریک سال گذشته در مراسم تشییع و سایر برنامه های یادبود به خوبی از این شهیدان آتش نشان قدردانی کردند.
وی خاطرنشان کرد: وقتی که ما این همه توجه و عنایت را از سوی مردم می بینیم دلگرم می شویم و تلاش می کنیم با تمام وجود در خدمت مردم باشیم.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به مردم توصیه کرد که با رعایت نکات ایمنی دیگر شاهد چنین اتفاقات تلخ نباشیم.
مراسم اولین سالگرد شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو صبح امروز (جمعه) با حضور مهدی داوری مدیرعامل سازمان خدمات ایمنی شهرداری تهران، مدیران شهرداری ،جمعی از آتش نشانان از شهرهای مختلف کشور، خانواده های شهدای آتش نشان و اقشار مختلف مردم در قطعه 50 بهشت زهرا (س) تهران برگزار شد.
به گزارش ایرنا، آتش‌سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو صبح روز پنجشنبه 30 دی سال گذشته در چهارراه استانبول واقع در مرکز تهران رخ داد.
ساختمان پلاسکو پس از 3.5 ساعت سوختن در نهایت فروریخت و 16 آتش نشان زیر آوار ماندند و در این حادثه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/ 7243 / 1539

نظر شما