شناسهٔ خبر: 23640075 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

سامانه پربارش رسید

سازمان هواشناسی اعلام کرد: سامانه ای که امروز از مرزهای غربی وارد کشور شده است پس از درگیرکردن بیشتر استان های کشور و بارش برف و باران، روز دوشنبه از مرزهای شرقی کشور خارج می شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ­ بر اساس این پیش بینی، سامانه واردشده عصر امروز همه مناطق غرب کشور از جمله استان های آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و حتی بوشهر را هم تحت تاثیر قرار می دهد و شاهد بارش برف و باران و وزش باد در این استان ها خواهیم بود.
فردا نواحی بیشتری از کشور  تحت تاثیر قرار می گیرد که بر این اساس پیش بینی می شود فردا در استان های گیلان، مازندران، گلستان، البرز، تهران، قزوین، زنجان، همدان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری و اصفهان شاهد بارش برف و باران باشیم.
فردا در نواحی شرق کشور و در استان های کرمان، یزد، خراسان شمالی، رضوی و جنوبی بارش برف و باران داریم که سامانه دوشنبه از مرزهای شرقی خارج می شود.
آب های خلیج فارس هم امروز و فردا مواج خواهد بود. همچنین آب های دریای خزر فردا مواج پیش بینی می شود.
با توجه به افزایش وزش باد در جنوب غرب کشور پیش بینی می شود کیفیت هوا در استان های خوزستان و ایلام کاهش پیدا کند و شاهد افزایش گرد و غبار و متعاقب آن اختلال دید و تردد در مسیرهای جاده ای و هوایی باشیم.
هوای تهران امروز در گرم ترین زمان به 15 درجه سانتی گراد می رسد و فردا باید منتظر بارش باران در استان تهران باشیم.


نظر شما