شناسهٔ خبر: 23639556 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

عضو شورای مرکزی جمعیت فدائیان اسلام:

شهید نواب صفوی با قیام خود پایه‌گذار انقلاب اسلامی بود

خبرگزاری شبستان: عضو شورای مرکزی جمعیت فدائیان اسلام تاکید کرد: شهید نواب صفوی با قیام خود پایه‌گذار انقلاب اسلامی بود و در راستای گسترش دین مبین اسلام و شکل گیری این انقلاب کوشید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام سید جعفر شبیری زنجانی پنجشنبه شب (28 دی) در مراسم بزرگداشت شهید نواب صفوی که در وادی‌السلام قم برگزار شد گفت: شهید نواب صفوی دارای شخصیت بسیار جذابی بودند و حتی امروز نیز همگان مجذوب شخصیت ایشان می شوند.

وی بیان داشت: عبادت ایشان دارای جایگاه خاصی بود و در زمان عبادت تنها به فکر عبادت و خداوند بود و در زمان مبارزه نیز تنها به مبارزه و راهی که انتخاب کرده بود فکر می کرد.

شبیری زنجانی گفت: یکی از خصوصیات شهید نواب صفوی این بود که در برابر مومنان و مستضعفان حالت خضوع داشتند و در برابر مستکبران سخت برخورد می کردند.

همرزم شهید نواب صفوی تصریح کرد: این شهید والامقام شهادت را افتخار می دانستند و این ایده و افکار زمانی مطرح می شود که حتی فلسفه شهادت نیز چندان مطرح نبود.

وی تاکید کرد: شهید نواب صفوی با قیام خود پایه‌گذار انقلاب اسلامی بود و در راستای گسترش دین مبین اسلام و شکل گیری این انقلاب کوشید.

عضو شورای مرکزی جمعیت فدائیان اسلام گفت: بخش زیادی از زندگی شهید نواب صفوی هنوز ناگفته باقی مانده است و مردم نیز هنوز ارتباط این شهید والامقام با آیت الله برجرودی را خبر ندارند.

نظر شما