شناسهٔ خبر: 23639276 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سامانه بارشی دوشنبه از شرق کشور خارج می شود

کارشناس هواشناسی: سامانه وارد شده از مرزهای غربی، دوشنبه از شرق کشور خارج می شود.

صاحب‌خبر -
 امیر سرکرده در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: سامانه واردشده عصرامروز همه مناطق غرب کشور از جمله استان های آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و حتی بوشهر را هم تحت تاثیر قرار می دهد و شاهد بارش برف و باران و وزش باد در این استان ها خواهیم بود.
وی گفت: فردا نواحی بیشتری از کشور تحت تاثیر قرار می گیرد که پیش بینی می کنیم فردا در استان های گیلان، مازندران، گلستان، البرز، تهران، قزوین، زنجان، همدان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری و اصفهان شاهد بارش برف و باران باشیم.
سرکرده افزود: فردا در نواحی شرق کشور و در استان های کرمان، یزد، خراسان شمالی، رضوی و جنوبی بارش برف و باران داریم که سامانه دوشنبه از مرزهای شرقی خارج می شود.
کارشناس سازمان هواشناسی، آب های خلیج فارس را برای امروز و فردا مواج پیش بینی کرد و گفت: آب های دریای خزر هم فردا مواج خواهد بود.
وی افزود: باتوجه به افزایش وزش باد در جنوب غرب کشور پیش بینی می کنیم کیفیت هوا در استان های خوزستان و ایلام کاهش پیدا کند و شاهد افزایش گرد و غبار و متعاقب آن اختلال دید و تردد در مسیرهای جاده ای و هوایی باشیم.
سرکرده گفت: هوای تهران امروز در گرم ترین زمان به 15 درجه سانتی گراد می رسد و فردا باید منتظر بارش باران در استان تهران باشیم.
mp4
<div id="video-display-embed-code_1805246" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/1998845/1805246?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما