شناسهٔ خبر: 23638099 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اکران ۵۵ فیلم از جشنواره بین‌المللی رشد در فارس

آثار چهل‌وهفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در استان فارس از شنبه ۳۰ دی در ۴۰ منطقه و اداره آموزش و پرورش استان اکران می‌شود.

صاحب‌خبر -
اکران ۵۵ فیلم از جشنواره بین‌المللی رشد در فارسبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یزدان دشتیان مدیر اجرایی جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در استان فارس گفت: ۵۵ فیلم از آثار ارایه شده در این جشنواره در استان فارس به نمایش در می‌آید.
وی افزود: استان فارس امسال حضوری موفق در این جشنواره داشته و ۳ اثر ارسال کرده که دو اثر در بخش فرهنگی و یک اثر در بخش دانش‌آموزی بوده است.

دشتیان ادامه داد: در بخش دانش‌آموزی این جشنواره اثر ماندانا هوشمندیان از استان فارس موفق به کسب دیپلم افتخار شد و در بخش فرهنگی فیلم «مدیر مدرسه» اثر عبدالحمید آقایی از معاونت پرورشی استان موفق به کسب رتبه اول کشوری و تندیس زرین جشنواره شد.

وی گفت: اثر دیگر ارسالی از استان فارس در بخش فرهنگی از معاونت سوادآموزی بود که به بخش مسابقه راه یافت، اما موفق به کسب جایزه نشد.

مدیر اجرایی جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در فارس تصریح کرد: این جشنواره از قدیمی‌ترین جشنواره‌های فیلم در کشور است که امسال ۳۷ کشور جهان با ۱۲۵۷ اثر در آن شرکت کردند که در نهایت ۲۶۱ اثر از ۱۸ کشور به بخش مسابقه راه یافتند.

نظر شما