شناسهٔ خبر: 23638044 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انتقاد پل رايان از سياسي شدن موضوع تامين بودجه ارتش آمريکا

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین المللخبرگزاری صداوسیما ؛ رئيس مجلس نمايندگان آمريکا از تبديل شدن تامين بودجه ارتش به يک موضوع سياسي و حزبي انتقاد کرد.

پل رايان با تاکيد بر ضرورت تامين بودجه ارتش آمريکا و انتقاد از دموکرات ها و تلاش آنها براي مرتبط کردن تامين بودجه ارتش با لايحه موسوم به داکا(اقدام تاخيري در قبال مهاجران کم سن و سال به آمريکا) گفت: « هم اکنون ما عملا مشغول مذاکرات با حسن نيت هستيم تا اطمينان حاصل کنيم که بودجه ما يعني توافقنامه مربوط به سقف(بودجه) منعکس کننده اين تعهدات باشد. من خوش بين هستم که ما به چنين نقطه اي برسيم اما نمي توانيم اجازه دهيم که اين کار مهم و حياتي ، به يک نمايشنامه در واشنگتن تبديل شود! اين مشکل کنوني و بزرگ ما است. ما بايد به صراحت براي مردم آمريکا بگوئيم که چه مخاطراتي وجود دارد و ميزان آن چقدر است؟ بازسازي ارتش ما ، براي مقابله با تهديدات بسيار حياتي است».
پل رايان افزود: « اين نظام بودجه واقعا به ارتش ما آسيب مي رساند و باعث کاسته شدن از امنيت ملي ما مي شود. چيزي که جالب است اين است که ارتش ما به عنوان برگه معامله براي اقلامي مورد استفاده قرار مي گيرد که کاملا نامربوط هستند. پس دقيقا بدانيد که چه مي گذرد. بودجه دفاعي به گروگان قانون داکا تبديل شده است، درحاليکه داکا ضرب الاجلي نيست که فردا به پايان برسد. داکا در طول مسير ما قرار دارد».
رئيس مجلس نمايندگان آمريکا در سخنراني خود در مرکز تحقيقات و مطالعات راهبردي اين اظهارات را مطرح کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما