شناسهٔ خبر: 23638002 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

خرمشهر ۵ هزار بیکار دارد

خرمشهر- فرماندار خرمشهر گفت: در زمان حاضر پنج هزار بیکار در این شهر وجود دارد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :
ولی اله حیاتی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که در محل فرمانداری خرمشهر برگزار شد، افزود: بسته‌های حمایتی دولت در قالب تسهیلات کم‌بهره فرصت خوبی است که باید مردم از آن آگاه شوند.

وی اظهار کرد: طرح‌های ارائه شده از سوی مردم باید توسط کارشناسان ادارات وارد سامانه کارا شود تا در نوبت دریافت بسته‌های حمایتی قرار بگیرند.

حیاتی تصریح کرد: گردشگری و کشاورزی فرصت‌هایی با ظرفیت فراوان برای ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری هستند که تشویق مردم به این موضوع امری ضروری است.

فرماندار خرمشهر از اروند صغیر و حفار شرقی به عنوان مکان‌های مناسبی برای ایجاد گردشگری سنتی، مضیف و بوم گردی نام برد و گفت: تاکنون گردشگران بسیاری از این بخش استقبال کرده‌اند به همین دلیل باید روی گردشگری سنتی بیشتر کار کرد.

حیاتی با اشاره به وجود حدود پنج هزار بیکار در خرمشهر افزود: ۱۵۰ طرح اشتغال‌زایی و کارآفرینی برای اجرا، مصوب شده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی خاستگاهی مردمی دارد چرا که آنان پدیدآورندگان انقلاب اسلامی‌اند.

فرماندار خرمشهر با تاکید بر اینکه دغدغه اصلی مردم رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال است، تصریح کرد: وظیفه مدیران خدمت به مردم و پاسخگویی به آنان است، مطالبات مردم به حق است.

حیاتی گفت: مسئولان با حضور میدانی در شهر و روستا موظف به رصد مشکلات مردم و تلاش در جهت رفع آنها هستند، مردم برای رفع مشکلات خود باید امکان دسترسی به مدیران ادارات را داشته باشند.

به گزارش مهر، وی افزود: کوتاهی مدیران در قبال کار مردم پذیرفتنی نیست، مدیریت امانتی الهی در دست همه ما است و اگر کسی قادر به مدیریت نیست بهتر است استعفا دهد.


نظر شما