شناسهٔ خبر: 23637949 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شفا آنلاین | لینک خبر

شغل هایی برای علاقمندان به کار در منزل

اگر شما از جمله افرادی هستید که حتی فکر شلوغی هر روز محیط کار خسته تان می کند، هیچ زمانی بهتر از حالا برای کار کردن از خانه نبوده است. دورکاری این روزها جایگاه مهمی در همه جای جهان پیدا کرده، به طوری که به عنوان مثال 40 میلیون نفر فقط در آمریکا از خانه کار می کنند.

صاحب‌خبر -
شفا آنلاین>اجتماعی>در اینجا، 12 شغل از راه دور که این روزها در جهان طرفدار زیادی پیدا کرده به همراه دستمزد جهانی آن ها را معرفی می کنیم.
 

به گزارش شفا آنلاین:اگر شما از جمله افرادی هستید که حتی فکر شلوغی هر روز محیط کار<
محیط کار > خسته تان می کند، هیچ زمانی بهتر از حالا برای کار کردن از خانه نبوده است. دورکاری این روزها جایگاه مهمی در همه جای جهان پیدا کرده، به طوری که به عنوان مثال 40 میلیون نفر فقط در آمریکا از خانه کار می کنند. این روزها شرکت های بسیار بیشتری هم نسبت به استخدام نیروهای دورکار علاقه نشان می دهند. برای بیشتر شغل های در خانه، شما تنها به کامپیوتر، ارتباط اینترنت، مهارت های عمومی و روحیه ای توانا احتیاج دارید.

شغل: دستیار مجازی

میزان درآمد: 40 تا 60 هزار تومان در ساعت
مناسب برای: کسی که بسیار منظم است و توانایی انجام چند کار به صورت همزمان را دارد.
چه جور شغلی است: خیلی از شرکت ها دستیارهای مجازی خوداشتغال را استخدام می کنند تا در هزینه های نیروی انسانی صرفه جویی کنند. شما وظایف معمول اداره مثل پاسخ دادن به ایمیل ها، برنامه ریزی تقویم ها، ورود اطلاعات، و کمک کردن در فعالیت های شبکه های اجتماعی را از خانه انجام می دهید.

شغل: نویسنده گفتار به متن

میزان درآمد: تا 100 هزار تومان یا بیشتر در ساعت
مناسب برای: کسی که به دنبال شغل منعطفی است که نیازمند داشتن تجربه قبلی نباشد.
چه جور شغلی است: این کار اصولاً به این شکل است که شما به فایل های صوتی گوش می دهید و چیزی که می شنوید را تایپ می کنید. آسان است، نه؟ شرکت ها معمولاً افرادی کم تجربه را برای این کار استخدام می کنند، بنابراین آگهی شغلی فقط ذکر می کند که شما باید کامپیوتر و کیبورد داشته باشید تا بتوانید کار را شروع کنید. این شغل می تواند تایپ کردن یک سخنرانی دانشگاهی یا دستورات پزشکان باشد، و بیشتر شرکت ها به شما اجازه می دهند که زمان بندی کارتان را خودتان برنامه ریزی کنید. معمولاً پیش از اینکه کاری جدی دریافت کنید، بیشتر کارفرمایان به شما یک تست نویسندگی کوتاه می دهند تا دقت شما در تایپ و توجهتان به جزئیات را بسنجند.

شغل: شرکت کننده در نظرسنجی

میزان درآمد: از 5 هزار تا 200 هزار تومان برای هر نظرسنجی، بسته به اینکه چقدر نیاز به صرف زمان باشد
چه جور شغلی است: ممکن است در یک نظرسنجی شرکت کنید، به پرسش هایی در مورد عادت های خرید پاسخ دهید، یا اینکه با محصولی کار کنید و تجربه تان از کار با آن را بگویید. معمولاً به صورت نقد با شما تسویه می شود، یا اینکه بهتان امتیازاتی داده می شود که می توانید با استفاده از آن ها کارت هدیه به دست آورید.

شغل: تست کننده وبسایت

میزان درآمد: 40 تا 60 هزار تومان برای هر تست
چه جور شغلی است: بسیاری از شرکت ها به تست کننده های آنلاین پول می دهند تا مطمئن شوند که وبسایتشان مفهوم را به درستی می رساند و پیدا کردن صفحات در آن آسان است. در واقع به شما دستوراتی برای چک کردن وبسایت داده می شود که فقط همان ها را دنبال می کنید. تست کردن هر سایت معمولاً فقط 15 دقیقه طول می کشد. البته این شغل بسیار هم رقابتی است و افراد زیادی برای آن صف می کشند. کسانی که در گرفتن کار زرنگ باشند، می توانند بین 400 تا 800 هزار تومان در ماه درآمد داشته باشند.

شغل: ضبط و ارسال ویدئوهای آموزشی

میزان درآمد: 4 تا 8 هزار تومان به ازای هر 1000 کلیک؛ پرداخت بستگی به این دارد که چند نفر روی ویدئوی شما کلیک کنند. میزان تماشای ویدئوهای آموزشی پرطرفدار سایت یوتوب از 20 هزار تا 300 هزار بازدید و حتی بیشتر متغیر است.
چه جور شغلی است: آیا تا به حال پیش آمده که مردم رمز کیک خوشمزه ای که پخته اید یا اینکه چطور تاج گل درست می کنید را از شما پرسیده باشند؟ هر کسی نحوه انجام کاری را بلد است، یا نوعی سرگرمی دارد که از انجام آن لذت می برد. همین موضوع را می توان به سادگی تبدیل به کاری درآمدزا کرد. فقط کافی است اکانت رایگانی در سایت یوتوب یا دیگر سایت های اشتراک گذاری ویدئو برای خود بسازید. بعد با استفاده از گوشی موبایل یا دوربین دیجیتال، از خودتان فیلم بگیرید و در آن توضیح دهید که چگونه جادوی خود را انجام می دهید.
(اگر کار با کامپیوتر را خوب بلد هستید یا اینکه نوجوان کاربلدی در خانه تان دارید، می توانید از نرم افزارهای ادیت فیلم مثل Windows Movie Maker کمک بگیرید تا ویدئویی جذاب درست کنید.) بعد از آپلود فیلمتان در یوتوب، در طرح شراکتی آن ثبت نام کنید. سپس یوتوب روی ویدئوی شما یا نزدیک آن تبلیغات قرار می دهد، و شما از خود تبلیغات، بازدیدهای ویدئو و تعداد کلیک روی آن ها پول کسب خواهید کرد.
چگونه این کار را انجام دهید: اگر ویدئویی را با گوشی موبایل خود ضبط کردید، اپلیکیشن یوتوب را باز کنید و دکمه «ارسال» را بزنید. اگر ویدئو را از کامپیوترتان آپلود می کنید، وارد سایت یوتوب شوید، و روی دکمه «آپلود» در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. جایی برای انتقال فایل ویدئویی خودتان خواهید دید. برای ثبت نام در طرح مشارکتی، روی تنظیمات یوتوب کلیک کنید، دایره کنار «اجازه تبلیغات» را انتخاب کنید، و بعد روی «مشاهده ویژگی های بیشتر» کلیک کنید. در صفحه کسب درآمد یوتوب، ثبت نام کنید. به طور کلی، ابتدا باید یک مقدار حداقل به دست آورید تا به شما پرداخت شود، و پرداختی یوتوب به صورت ماهانه خواهد بود.

شغل : فروشنده

میزان درآمد: بستگی به شرکتی دارد که برای آن کار می کنید، ولی معمولاً بین 20 تا 35 درصد کمیسیون فروش را دریافت خواهید کرد.
مناسب برای: کسی که روحیه کارآفرینی، انرژی زیاد، و علاقه به آشنا شدن با افراد جدید دارد.
چه جور شغلی است: شما دورهمی هایی ترتیب می دهید تا محصولات یک شرکت را بفروشید، که می تواند شامل محصولات حمام، وسایل باغبانی، کتاب یا هر چیز دیگری باشد. در طول زمان، گروهی از مشتریان برای خود می سازید.

شغل: معلم انگلیسی شرکتی

میزان درآمد: حدود 60 هزار تومان در ساعت
مناسب برای: مدرسان زبان انگلیسی با مهارت های عمومی کامپیوتر که علاقمند به گفتگوی آنلاین یا تلفنی هستند. تجربه اداری می تواند بسیار مفید باشد، چرا که بیشتر دانش آموزان در محیطی شرکتی کار می کنند. همچنین باید کامپیوتر شخصی و ارتباط اینترنتی پر سرعتی داشته باشید.
چه جور شغلی است: دانش آموزان در کشورهای مختلف مثل ژاپن، کره جنوبی، فرانسه و آلمان به دنبال معلم های زبان انگلیسی هستند تا با او تمرین کنند. تمرکز جلسات درس روی موضوعاتی همچون گفتگوهای کاری کوتاه یا برگزاری یک جلسه کاری است. درس ها معمولاً یا از طریق تلفن و یا از طریق سرویس های ویدئویی اینترنتی زنده مثل اسکایپ برگزار می شود. شما باید حداقل 20 ساعت در هفته را به این کار اختصاص دهید، و می توانید تا 35 ساعت در هفته هم کار کنید.

شغل: پرستار تلفنی

میزان درآمد: در سطح حقوق پرستارهای معمولی، که 20 میلیون تومان یا بیشتر است.
مناسب برای: کسی که مدرک پرستاری دارد.
چه جوب شغلی است: شرکت های بیمه سلامت یا دیگر سازمان های مرتبط با سلامت پرستاران از راه دور را استخدام می کنند تا وظایفی مثل مدیریت پرونده و آموزش به بیمار را انجام دهند.

شغل: ارزیابی کننده موتور جستجو

میزان درآمد: 35 تا 40 هزار تومان در ساعت
مناسب برای: افراد مسلط به زبان انگلیسی که به فیلم و موسیقی علاقمندند، و همچنین کسانی که با فرهنگ های دیگر آشنا هستند.
چه جور شغلی است: شرکت هایی مثل گوگل و یاهو به شما اطلاعاتی می دهند که جستجو کنید، و به آن ها می گویید که نتایج جستجو چقدر نزدیک به چیزی بود که به دنبالش بودید. آیا وقتی عبارت «لیدی آنتبلوم» را به انگلیسی جستجو می کنید سایت هایی در مورد این گروه موسیقی در نتایج ظاهر می شود یا لینک هایی در مورد اطلاعات دوره جنگ داخلی آمریکا؟ این شغل معمولاً بین 10 تا 25 ساعت در هفته زمان می برد.

شغل: مسئول خدمات مشتریان

میزان درآمد: 30 تا 75 هزار تومان
مناسب برای: افراد «مردم دار» که صبور هستند و وقتی پشت کامپیوتر هستند، با تلفن هم خیلی خوب می توانند صحبت کنند.
چه جور شغلی است: شرکت ها به دنبال کارمندانی هستند که که توانایی های فوق العاده در صحبت کردن و مهارت های قوی کامپیوتری داشته باشند تا به مشتریان کمک کنند که سایز مناسب خود را پیدا کنند، سفارشی را ثبت کنند یا اینکه مشکلشان حل شود. این شغل هم به صورت تمام وقت و هم پاره وقت امکان پذیر است، و معمولاً لازم است که 4 ساعت از وقتتان در روز را به این کار اختصاص دهید.

شغل: معلم آنلاین

میزان درآمد: متوسط درآمد برای سال اول حدود 12 میلیون تومان است؛ معلمان برخی درس ها درآمد بیشتری از دیگران دارند.
مناسب برای: معلمانی که به داشتن برنامه روتین مدرسه و دانشگاه علاقه ای ندارند.
چه جور شغلی است: به جای اینکه سر کلاس درس حاضر شوید، از طریق اسکایپ و یا فیلمی از پیش ضبط شده درس خواهید داد. تقاضای فزاینده ای برای معلمان در همه درس ها، و به خصوص موضوعات اصلی مثل انگلیسی، تاریخ و علوم، وجود دارد.

شغل: آموزگار خصوصی مجازی

میزان درآمد: 50 تا 150 هزار تومان در ساعت
مناسب برای: کسانی که زمان های مرده برای کار کردن در اختیار دارند و دانش جامع یا تخصصی در موضوعی دارند، یا اینکه به یک زبان خارجی مسلط هستند.چه جور شغلی است: شما معمولاً به مدت نیم ساعت از طریق تلفن یا اسکایپ، با دانش آموزی کار می کنید که نیاز به کمک بیشتر در موضوع مورد نظر دارد.

هشدارهای کلاهبرداری!

در هنگام جستجو در اینترنت برای فرصت های کسب درآمد، به این هشدارها توجه کنید.
وبسایتی  که اطلاعات تماس ندارد

یک وبسایت کسب و کار واقعی راهی در اختیار شما می گذارد تا با آن ها ارتباط برقرار کنید. به دنبال صفحه «تماس با ما» بگردید که اطلاعاتی در مورد شرکت یا مدیرعامل بدهد، و شماره تلفن، آدرس یا ایمیل ارتباطی داشته باشد. (سعی کنید با آن شماره تماس بگیرید تا ببینید کسی جواب می دهد یا نه.) وبسایتی که فقط فرم تماس با ما دارد و هیچ راه دیگری برای برقراری با انسانی واقعی قرار نداده باشد مشکوک است.

اگر فرصت درآمدی بیش از اندازه خوب است که بتوان آن را باور کرد

این وعده که شما میلیون ها تومان در هفته در خانه کسب می کنید هیچ وقت واقعیت ندارد.

شکایت های آنلاین از این وبسایت وجود دارد

جستجویی سریع در اینترنت انجام دهید: اسم وبسایت را به همراه کلمه «فریب» تایپ کنید تا ببینید چه نتایجی می دهد. اگر مردم قبلاً سرشان کلاه رفته باشد، معمولاً در مورد آن مطلب می نویسند.

هزینه ثبت نام وجود دارد

بیشتر سایت های واقعی از شما پولی برای ثبت نام دریافت نمی کنند. البته استثنائاتی هم برای حق عضویت در برخی سایت های فریلنسینگ و شغل های از راه دور وجود دارد. ولی اگر برایتان واضح نیست که چرا از شما هزینه ثبت نام دریافت می شود، به دنبال سایت دیگری بگردید.زندگی ایده آل

نظر شما