شناسهٔ خبر: 23637848 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کیانپور: بدترین سال ورزشی‌ام را تجربه کردم/ تمام لیگ فرمول تیم ما را می‌دانند

نمایندگی دانشگاه اصفهان

دروازه بان ملی پوش تیم هندبال شهرداری شاهین شهر با اشاره به اینکه مدتی است با تیم تمرین نمی‌کند، گفت: ۱۳ سال برای تیم‌های ذوب آهن و سپاهان بازی کردم اما امسال بدترین سال ورزشی‌ام را تجربه کردم به گونه‌ای که نمی‌خواهم حتی دیگر به آن فکر کنم و پرونده هندبالم را در این فصل برای من بستم فعلاً فقط پرونده زندگی شخص ام باز است.

صاحب‌خبر -

خدیجه کیانپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، اظهار کرد: نحوه بسته شدن قراردادهای ما درست نبود، ابتدای فصل زمانی که فهمیدند از دیگر تیم‌ها پیشنهادات خوبی داریم، گفتند همین مبلغ را می‌دهم در تیم شهرتان بمانید حتی وعده‌های دیگری هم دادند. من و برخی بازیکنان دیگر از تیم‌های حاضر در لیگ پیشنهادات خوبی داشتیم اما با قولهایی که دادند ما را از رفتن به تیم‌های دیگر دور کردند تا تیم‌ها ترکیب خود را بستند. زمانی که می‌خواستیم قرار داد ببندیم متوجه شدیم شرایط را تغییر دادند و خوب تیمی هم نمانده بود به نوعی ما را مجبور به ماندن در تیم شهرداری شاهین شهر کردند و این درست نبود، به عنوان مثال قرارداد من یک سوم قراردادی بود که از دیگر تیم‌ها داشتم و تا کنون هم هیچ پرداختی نداشتیم.

تیمی با مهره و بدون برنامه بودیم

وی ادامه داد: یکسری اتفاقاتی رخ داده که من به عنوان بازیکنی که سالها است در این رشته هستم نمی‌توانم آن را قبول کنم. با کمترین هزینه بهترین تیم را بستند و نمی‌دانند از مهره‌هایی که دارند چگونه استفاده کنند.

وی ادامه داد: تمامی بازیکنان با جان ودل تمرین می‌کنند و همه خوب هستند، اما همه چیز دست بازیکن به تنهایی نیست. عوامل دیگری هم در نتیجه گیری تأثیر زیادی دارد که در تیم ما این شرایط را به وجود آورد. ۱۳ سال است که در سطح حرفه‌ای برای تیم‌های ذوب آهن و سپاهان بازی کردم امسال هم در نهایت با قبول برخی شرایط گفتم به تیم کمک کنم و کردم تا آخرین لحظه هر کمکی بود دریغ نکردم اما در نهایت به این ختم شد که فلانی حاشیه تیم است، این‌ها آزارت می‌دهد، دلت را می‌شکند و خسته می‌شود.

دروازه بان تیم هندبال شهرداری شاهین شهر تصریح کرد: مهم‌ترین نکته در تیم ما نداشتن هدف وبرنامه بود. آرنج تیم سلیقه‌ای وبر اساس نام بازیکنان بود. اگر بازیکنی خوب نیست و اشتباهات دارد باید از ترکیب خارج شود چه اصراری به استفاده از وی است، نمی‌دانم. کل تیم‌های لیگ فرمول تیم ما را می‌دانستند و بنابراین راحت مقابل ما بازی می‌کردند.

وی تاکید کرد: این وضعیت در حالی اتفاق می افتد که ما از نظر مهره بازیکنان بسیار خوبی داریم و می توان برای هر سیستمی یک ترکیب در زمین داشت اما زمانی کادر تیم نمی‌داند چگونه از داشته‌هایش استفاده کند چه باید کرد.

وی با اشاره به دربی هندبال بانوان اصفهان گفت: مقابل هیئت هندبال اصفهان نباید شکست می‌خوردیم اما در مقابل ما آنها سرمربی داشتند که با کوله باری از تجربه توانست با اندک داشته‌ای که دارد ما را شکست دهد. بطور قطع افراد دیگری لیاقت نشست بر روی نیمکت تیم را داشتند اما برخی رابطه‌ها و آوردن اسپانسر سرنوشت کادر فنی را به سمت و سویی برد که فنی نبود.

می‌خواهم کنار همسرم باشم، مسابقات مهمی پیش رو دارد

کیانپور که همسرش نیز از قهرمانان تیم ملی پرش طول است با اشاره به این نکته که ترجیح می‌دهد در شرایط فعلی فقط به زندگی خصوصی‌اش فکر کند، خاطر نشان کرد: من زندگی شخصی هم دارم. برای بازی با گچساران مادر بزرگ من فوت کرد اما به خاطر شرایط تیم در حالیکه خانواده‌ام درگیر مراسم بودن من با تیم تمرین کردم و به گچساران نیز رفتم حتی در مراسم خاکسپاری مادر بزرگم حضور نداشتم. خواستم به تیم کمک کنم و خانواده را علیرغم اندوه و غم بزرگی که داشتم نادیده گرفتم. بعد گفته شد منافع شخصی‌ام را به تیم ترجیح داده‌ام، اگر اینگونه بود که باید نمی‌رفتم و در مراسم شرکت می‌کردم این درست نیست با افرادی که برای تیم از جان و دل زحمت می‌کشند این گونه برخورد شود. حالا می‌خواهم به هندبال فکر نکنم، می‌خواهم آرامش داشته باشم.

وی افزود: همسرم مسابقات داخل سالن آسیا و جاکارتا را در پیش دارد، همواره در کنار من بوده و الان می‌خواهم در کنارش باشم و دلگرمی بخش وی برای مسابقاتش. پرونده هندبالم را در این فصل بستم و پرونده زندگی شخصی‌ام باز است که باید به آن رسیدگی کنم.

کیان پور خاطر نشان کرد: تیم می‌تواند با کمی برنامه در ادامه لیگ نتیجه بگیرد وامیدوارم بتوانند در پایان فصل یک جایگاه خوب به دست آورند، متاسفانه در رأس تیم کسانی هستند که ادعا دارند اما تجربه خیر. می دانم که ممکن است بعد از این مصاحبه شرایط وضع از این که هست بدتر شود اما حداقل وجدانم راحت می‌شود که حقایق را دیگرانی که از تیم دور هستند می‌فهمند و درک می‌کنند تیم ما در چه وضعی بود. هرچند الانم هم می‌شنوم که می گویند کیانپور سال آینده هم می‌خواهد هندبال بازی کند و یا شاید در آینده مربیگری کند اما برایم مهم نیست. امیدوارم با بیان واقعیات مسائل درست شود.

انتهای پیام

نظر شما