شناسهٔ خبر: 23637802 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فاطمه هاشمی خبر داد:

آمادگی تقبل 30 درصد فرانشیز بیماران سرطانی را داریم

رییس بنیاد امور بیماری های خاص کشور در بازدید از بیمارستان ولایت قزوین گفت: برای تجهیز بخش‌های شیمی درمانی بیمارستان کمک لازم را ارائه می دهیم و آمادگی داریم ۳۰ درصد فرانشیز بیماران سرطانی سرپایی را تامین کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فاطمه هاشمی در جلسه با رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین، معاونان درمان و روسای مراکز آموزشی - درمانی استان افزود: بنیاد بیمارهای خاص برای مرکز رادیوتراپی بیمارستان ولایت، یک دستگاه شتاب دهنده پیش بینی کرده و در صورت تکمیل ساختمان آن تجهیزات را تامین می کنیم.

وی افزود: خوشبختانه در گفتگویی که با تعدادی از بیماران سرطانی داشتم اظهار رضایت آنها از خدمات دریافتی نشان داد که دانشگاه در خدمت رسانی موفق عمل کرده است.

رئیس بنیاد بیماری های خاص کشور یادآورشد: شاید برای اولین بار بود در مرکزی رضایت بیماران را دیدم و این برای ما ارزشمند است که بیماران سرطانی مشکلی در تامین داروهای بیماری خاص نداشتند. قزوین، اولین جایی است که بیماران سرطانی از خدمات دریافتی راضی هستند و این حرکت بیانگر فعالیت‌های خوب دانشگاه علوم پزشکی است.

گفتنی است، فاطمه هاشمی که برای شرکت در اولین سالگرد مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی به قزوین سفر کرده بود عصر پنجشنبه از مراکز آموزشی، درمانی قدس و ولایت قزوین بازدید کرد.

نظر شما