شناسهٔ خبر: 23637758 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

لگانس 0-1 رئال مادرید: آسنسیو، ناجی زیدان

رئال مادرید در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری موفق شد با نتیجه 1-0 لگانس را شکست بدهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری که زین الدین زیدان به بیشتر ستاره های تیمش استراحت داده بود، این تیم برای رسیدن به گل تا دقیقه 89 منتظر ماند و در نهایت مارکو آسنسیو با گلی که به ثمر رساند، کهکشانی ها را در این دیدار به پیروزی رساند.

 

بازی با برتری رئالی ها در مالکیت توپ آغاز شد اما در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد. مهمترین اتفاق 15 دقیقه ابتدایی بازی، مصدومیت خسوس وایخو بود مجبور شد جای خود را به ناچو بدهد.

برتری رئالی ها ادامه پیدا کرد اما دفاع منجسم لگانس مانع از رسیدن آنها به گل می شد. سرانجام در دقیقه 33، روی اشتباه مدافعان لگانس، متیو کوواچیچ در محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

 

 

برتری رئال در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه داشت اما در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی 0-0 به رختکن رفتند.

 

نیمه دوم هم با حملات رئال آغاز شد اما بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی، تیم میزبان هم تا اندازه ای پیش کشید و چیزی نمانده بود که در دقیقه 58 به گل برسد اما کاسیا اجازه نداد تا نارانخو از ارسال خوب ریکو استفاده کند.

تیم میزبان به بازی خوبش ادامه داد و در دقیقه 66 صاحب یک موقعیت خوب دیگر شدند اما این بار هم نتوانستند دروازه رئال را باز کنند. حملات دو تیم ادامه داشت و هر کدام از دو تیم، یک موقعیت بسیار خوب روی دروازه هم ایجاد کردند اما باز هم به گل نرسیدند.

 

 

 

 

در حالی که به نظر می رسید بازی با تساوی بدون گل به پایان خواهد رسید، این رئال بود که در دقیقه 89 توسط مارکو آسنسیو به گل دست پیدا کرد. روی یک ارسال از سمت راست از تئو هرناندس بود که آسنسیو با ضربه ای دقیق، توپ را از زاویه بسته وارد دروازه لگانس کرد تا رئال در این دیدار به پیروزی 1-0 برسد و شانس بیشتری برای صعود به نیمه نهایی کوپا دل ری داشته باشد.

برچسب‌ها:

نظر شما