شناسهٔ خبر: 23637737 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

سرمربی استقلال شاکی از سنگ اندازی‌ها؛

آغاز اکران "تغییر چهره" شفر از مشهد

منبع: ورزش سه

سرمربی آلمانی استقلال از شرایط این تیم رضایت کامل ندارد و رفته رفته نسبت به این موضوع اعتراض می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، وینفرد شفر از ابتدای حضور در تهران چهره ای خندان داشته و کمتر نسبت به مشکلات و شرایط این باشگاه اعتراض کرده است. معدود انتقادات و شکایت های او به قضیه اردو در دبی باز می گردد و سرمربی آلمانی استقلال ترجیح داده تا با مشکلات و کم و کاستی های این تیم که در فوتبال ایران طبیعی و معمول است، بسازد.

 


با این وجود به نظر می رسد کاسه صبر شفر در حال لبریز شدن است و این سرمربی آلمانی مانند هفته های ابتدایی حضور در استقلال دیگر تصمیمی برای مماشات با مدیران استقلال ندارد.


شفر در نشست خبری خود با بیان این جمله که “هر هفته یک سنگ جلو پای ما می اندازند. انرژی من نباید صرف کارهایی شود که وظیفه من نیست.” نشان داد که خیلی از وضعیت خود در استقلال راضی نیست و حاشیه های این تیم به ویژه در هفته گذشته در روند آماده سازی تیم او تاثیر گذاشته است. مدیران استقلال با وجود پایان پنجره نقل و انتقالاتی همچنان در جذب بازیکن مورد نظر او ناکام هستند و جالب آنکه شفر در مشهد اعلام کرد خواسته او از باشگاه نه یک بازیکن بلکه دو بازیکن بوده است.


مشکلات این تیم در تهیه تدارکات مورد نظر شفر باعث شده تا این سرمربی رفته رفته چهره ای جدید از خود نمایش دهد. شفر در مشهد در صحبت های خود به موضوع جباری نیز که برای این تیم حاشیه ساز شده اشاره کرد و شاید اصلی ترین پیام او وعده اش درباره صحبت درباره پرونده جباری باز می گردد.


سرمربی آلمانی استقلال در نشست خبری گفت که شاید و البته شاید در هفته جاری درباره پرونده جباری که موضوعی میان مدیرعامل و بازیکنان این باشگاه است ورود کند و این اتفاق می تواند آغازی برای علنی شدن دوباره اختلاف میان شفر و مدیرعامل استقلال باشد. مدیران استقلال البته جلسات نزدیک و منظمی با شفر دارند و احتمالا با جذب بازیکن خارجی مورد نظر او در صبح روز شنبه، آبی روی آتش این سرمربی آلمانی بریزند تا باز هم شرایط به حالت اولیه و مورد نظر این سرمربی آلمانی بازگردد.

نظر شما