شناسهٔ خبر: 23637678 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

آثار در دست چاپ نشر معارف درباره شهدای مدافع حرم

گروه ادب: دفتر نشر معارف اخیراً اثری را در خصوص زندگی و خاطرات جوانترین شهید مدافع حرم منتشر کرده است و چندین اثر دیگر با محوریت شهدای مدافع حرم در دست چاپ دارد.

صاحب‌خبر -

جمعه/////آثار در دست چاپ نشر معارف درباره شهدای مدافع حرم

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، دفتر نشر معارف که اخیراً کتاب «مسافر آبان» زندگی و خاطرات دانشجو و جوانترین شهید مدافع حرم، سیدمصطفی موسوی را به چاپ رسانده و روانه بازار نشر کرده است، عناوین جدیدی درباره شهدای مدافع حرم در دست چاپ دارد.
یکی از این عناوین کتاب «تو شهید نمی‌شوی» است که به زندگی و خاطرات محمودرضا بیضایی پرداخته است، کتاب دیگر «سند گمنامی» است که زندگی و خاطرات طلبه شهید احمد مکیان را مورد توجه قرار داده است، این شهید، یکی از حافظان قرآن کریم اهل خوزستان و طلبه مدرسه علمیه امام رضا (ع) قم بود که خردادماه سال 95 و در سن 21 سالگی در سوریه به فیض عظیم شهادت و آرزوی قلبی خویش نائل شد.
«بازگشت مسلم» به زندگی شهید سیدمصطفی موسوی از تیپ فاطمیون پرداخته است، این شهید فروردین سال 94 در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در سوریه توسط نیروهای تکفیری به شهادت رسید و پیکرش پس از یازده ماه به آغوش خانواده‌اش بازگشت. عنوان دیگر «قرعه‌ای از آسمان» نیز مربوط به زندگینامه شهید عمار بهمنی است.

نظر شما