شناسهٔ خبر: 23637625 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

نخستین مدیر خبرگزاری دفاع مقدس در گیلان:

خبرگزاری دفاع مقدس را از خود بدانید

«حسین داداشی» گفت: نام خبرگزاری ما، دفاع مقدس است. نامی که باید زنده بماند، تقدیس شود و مورد تکریم قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری دفاع مقدس را از خود بدانیدبه گزارش دفاع پرس از رشت، «حسین داداشی» با سابقه بیش از سه دهه فعالیت فرهنگی و رسانه‌ای، مؤسس خانه مطبوعات گیلان و اولین رئیس ستادی کنگره ملی هشت هزار شهید استان، به عنوان نخستین مدیر خبرگزاری دفاع مقدس در استان گیلان انتخاب شد.

وی که سه دوره عضویت در هیأت‌مدیره خانه مطبوعات و دارا بودن گواهینامه‌های آموزشی ویژه روزنامه‌نگاری و تربیت‌ مربی خبرنگاران استانی از دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در کارنامه خود دارد، به عنوان مدیر خبرگزاری دفاع مقدس گیلان منصوب شد.

داداشی به بهانه راه‌اندازی دفتر خبرگزاری دفاع مقدس گیلان در یادداشتی نوشت:

حدیث هشت سال مقاومت و مظلومیت ملت که قله‌های سربلند ایثار و حماسه را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش در نوردیده است، حکایت نامکرر و ماندگار دلاوری شهیدان و شاهدانی است که با خون و جان‌شان سطر سطر تاریخ حیات‌مان را نگاشته‌اند.

کوه و دشت و شهر و روستای دور و نزدیک کشورمان که سینه صبور و رازدارشان را به مردانگی و پایمردی بسته نگاه داشتند، گنجینه درخشان گوهرهای تابناک شرف و شهادتند که تا بی‌کرانه‌های تاریخ، فروغ حیات و حرکت را به همه نسل‌ها خواهند افشاند.

شکوهمندی ستیغ سرافراز شهادت و ایثار و صمیمت جهاد با دور شدن از آن، نمایان‌تر می‌شود و طلیعه بامداد، روشن‌گر راه درازی است که شب پیمانان شب‌شکن پیموده‌اند «عند الصباح یحمد قوم اسری».

اینک بعد از 28 سال خاموشی صفیر آخرین گلوله‌های جنگ تحمیلی، به میان شما آمدیم تا فضای جامعه را به شمیم جان‌فزای حضور شهیدان عطر‌آگین کنیم.

راه و رسم پاسداری از ارزش‌های متعالی اسلام مهم‌ترین ارزش حفظ نظام مقدس اسلام و پاسداری از هویت اسلامی است که این راه را به بازماندگان قافله سرخ جبهه و جنگ تقدیم خواهد کرد.

می‌خواهیم «راه» را با حرکت عاشورایی، کاروان فجر آغاز کنیم، چرا که چنین پندمان دادند: «هر روز عاشورا و هر سرزمین کربلا است.»

طوفان طف، خورشید خشم، بارش خون و نثار جان به پیروی از حضرت امام حسین (علیه السلام) و یارانش، در زمان به تکرار رسیده است و جبهه‌ها این خطه گلگون همیشه، نشان از خون پاکانی دارد که درس از حضرت عباس (ع)، حضرت زینب (س)، حبیب‌بن‌مظاهر و مسلم‌بن‌عقیل را به خوبی فرا گرفته‌اند.

نام خبرگزاری ما، دفاع مقدس است. نامی که باید زنده بماند، تقدیس شود و مورد تکریم قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما