شناسهٔ خبر: 23637524 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

مدير حوزه علميه كاشان:

ضعف در برابر دشمن، تقويت دشمن است

مدير حوزه علميه كاشان گفت: از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي تا به امروز كه چهار دهه از پيروزي انقلاب گذشته است هركجا كه ضعف داشته ايم از همان جا دشمن ضربه زده است، بنابراين ضعف در برابر دشمن، تقويت دشمن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام منصور فرجي پنجشنبه شب در مراسم گراميداشت بسيجي جهادگر حاج علي بديعي كه در مسجد حضرت ام البنين كاشان برگزارشد، گفت: در صدر اسلام يك حنظله غسيل الملائكه  بود، اما در انقلاب اسلامي هزاران حنظله داشته و داريم كه هنوز هم پاي انقلاب ايستاده اند.

وي با اشاره به اينكه اگر ايمان ما در آخر الزمان قوي باشد به بالاترين مرحله تكامل خودش رسيده است، افزود: پيامبراكرم(ص) مي فرمايد در آخر الزمان آنهايي داراي ايمان قوي باشند، بالاترين درجه امام را دارند.

حجت الاسلام فرجي گفت: نبايد انتظار داشت دشمنان داخلي و خارجي ما را راحت بگذارند چرا كه هميشه تقابل حق و باطل وجود داشته است و خواهد داشت و در چنين شرايطي مردم ايران اسلامي از مسؤولان انتظار دارند در روابط خود با دشمن مراقب باشند.

وي با تأكيد بر اينكه  بصيرت و روشنگري مي تواند جامعه را به آگاهي برساند، عنوان كرد: رهبر معظم انقلاب طي 8 سال گذشته نفوذ دشمن را گوشزد كرده است.

حجت الاسلام فرجي با اشاره به اينكه اگر از آموزه هاي ديني و انقلابي خود در مقابله با نفوذ دشمن فاصله بگيريم آسيب بزرگي براي كشور محسوب خواهد شد، عنوان كرد: براي همين است كه رهبر معظم انقلاب مي فرمايد هركجا ضعف داشته ايم، دشمن از ضعف ما سوء استفاده كرده است.

مدير حوزه علميه كاشان گفت: از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي تا به امروز كه چهار دهه از پيروزي انقلاب اسلامي گذشته است هركجا كه ضعف داشته ايم از همان جا دشمن ضربه زده است، بنابراين ضعف در برابر دشمن، تقويت دشمن و حرام است.

حجت الاسلام فرجي ابراز کرد: امام و رهبري مسير انقلاب را براي ما مشخص كرده اند به طوريكه امام راحل مي فرمايد، با رفتن يك خدمتگزار به اراده آهنين ملت خللي وارد نخواهد شد و ملت ايران براي خدا قيام كرده است به من وابسته نيست و خدمتگزاران ديگر در خدمت به مردم هستند.

وي با اشاره به اينكه با ارتحال پيامبر اكرم(ص) برخی از مردم بي دين شدند اما با رفتن امام خميني(ره) مردم مصمم تر شدند، گفت: با آمدن اميرمومنان(ع) مردم امامت امام را نپذيرفتند، اما بعد از امام خميني(ره) ملت ايران از رهبر معظم انقلاب استقبال كردند و اين بزرگترين معجزه قرن حاضر بود كه معجزه را تاريخ شناسان غير مسلمان خوب متوجه شده اند.

به گفته وي، درحال حاضر تنها پنج دانشگاه شيعه شناسي در اسرائيل فعال است و اين پنج دانشگاه تنها فعاليتي كه دارند اين است كه شيعه را بشناسند و راه هاي ضربه زدن به شيعه را تمرين كنند تا بتوانند شيعه را نابود كنند.

مدير حوزه علميه كاشان گفت: هزاران نفر در دنيا درس مي خوانند تا با ضربه زدن به شيعه آشنا شوند و بهترين راه براي ضربه زدن به شيعه را نفوذ فرهنگي در عزاداري هاي شيعه دانسته اند و براي نفوذ به عزاداري هاي شيعه گرفتن روح عزاداري ها است چرا كه اگر عزاداري ها را از مسير تربيتي و تكامل و بصيرت و روشنگري خارج كنند و فلسفه آن را ندانند به هدف رسيده اند.

حجت الاسلام فرجي بیان کرد: هياتي كه بصيرت و روشنگري نداشته باشد، هيأت اسرائيل و آمريكا و انگليس پسند است و به تعبير امام اسلام آمريكايي است كه دشمن دوست دارد و اين آسيب بزرگ ناشي از نفوذ فرهنگي دشمن است.

وي افزود: ما صدها و هزاران نفر مانند حاج علي بديعي اين بسيجي و جهادگر مخلص را قبل از انقلاب اسلامي و بعد از پيروزي انقلاب اسلامي و در دوران دفاع مقدس وحتي امروز داريم كه به پاي انقلاب و آرمانهاي انقلاب و امام و شهدا ايستاده اند و هيچ چيزي نتوانسته در آنها تأثيرگذار باشد و انقلاب و انقلابي بودن خود را با هيچ چيزي عوض نكردند و پاي انقلاب خود مانده اند.

لازم به ذكر است حاج علي بديعي بسيجي جهادگر به همراه همسر، دختر و برادر زاده اش كه براي كمك به زلزله زدگان سرپل ذهاب عزيمت كرده بود شنبه ۱۸ آذرماه هنگام بازگشت به كاشان در سانحه رانندگي دعوت حق را لبيك گفت و به ديدار برادرش شهيد جاويد الاثر محمد بديعي رفت./1307/پ۲۰۳/ب۱

نظر شما