شناسهٔ خبر: 23637522 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

افشین حیدری: استاندار همیشه نگاه ویژه ای به ورزش و جوانان دارد

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: اتفاقات خوب ورزش خوزستان بدون حمایت های استاندار ممکن نبود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایپنا واحد خوزستان، افشین حیدری در مراسم تجلیل از باشگاه های ورزشی برتر استان (پنجشنبه، بیست و هشتم دی ماه در حاشیه اولین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی )در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اولویت های استاندار خوزستان (دکتر شریعتی) از بدو ورود وی، ورزش بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان افزود: خوشبختانه شاهد اتفاقات مثبتی در ورزش خوزستان هستیم که بدون شک بدون حمایت استاندار و اعتباراتی که وی نسبت به آنها تاکید خاصی دارد، ممکن نبود و این اقدامات مثبت در ورزش استان اتفاق نمی افتاد.

وی در ادامه در خصوص حوزه جوانان هم عنوان کرد: در حوزه جوانان هم برنامه های خوبی از سوی اداره ورزش و جوانان استان خوزستان تدارک دیده شد چون دکتر شریعتی تاکید کرده که اداره کل ورزش و جوانان استان سهم خود را در نشاط اجتماعی به نحو احسنت اجرا نماید که امشب مراسم ازدواج ۲۰ زوج جوان را در محل نمایشگاه برگزار نمودیم.

حیدری درخصوس افتتاح اولین نمایشگاه ورزشی تخصصی استان خوزستان گفت: امیدوارم این نمایشگاه در سال های آتی با برندهای آسیایی و جهانی برگزار شود. به دنبال این هستیم اهواز را در تقویم نمایشگاه های ورزشی آسیا بگنجانیم و بدون شک این امر دور از دسترس نخواهد بود. با توجه به نگاه مثبت دولت به خصوصی سازی، هدف این است که از بخش خصوصی حمایت بیشتری صورت گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان اظهار کرد: تا پایان سال نیز پروژه های نیمه تمام تکمیل می شوند ، همچنین چند مجموعه ورزشی را هم افتتاح و ۲۰ پروژه، تعیین تکلیف خواهند شد.

وی بیان کرد: جامعه ورزش از استاندار درخواست دارد در بحث تسهیلات ارزان قیمت برای باشگاه های خصوصی که با تمام مشکلات فعالیت می کنند، کمک هایی به ما داشته باشد.

مدیرکل ورزش استان خوزستان در پایان درخصوس میزبانی های مهم ورزشی استان گفت: خوزستان میزبان رقابت های ورزشی مهمی مانند جام جهانی کشتی، وزنه برداری و نیز مسابقات بین المللی‌ شطرنج خواهد بود، کلنگ آکادمی وزنه برداری جام فجر هم در حاشیه مسابقات جهانی وزنه برداری به زمین زده خواهد شد.

نظر شما