شناسهٔ خبر: 23637465 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

چرا زننده گل به پرسپولیس شادی نکرد؟ +عکس

منبع: فارس

فرهادی گلزن تیم گسترش فولاد تبریز گفت: تا به حال در آزادی گل نزده بودم و تصمیم داشتم در احترام به کشته شدگان کشتی سانچی اگر گل زدم خوشحالی نکنم.

صاحب‌خبر -

 به گزارش مشرق، اسماعیل فرهادی درباره تساوی گسترش فولاد مقابل پرسپولیس گفت: قبل از اینکه به ورزشگاه آزادی بیایم با خودم تصمیم گرفتم که اگر گل زدم به دلیل کشته‌شدگان کشتی سانچی خوشحالی نکنم و البته باید بگویم تا به حال در ورزشگاه آزادی به احترام خانواده این عزیزان خوشحالی نکردم.

وی درباره تساوی دو تیم هم خاطرنشان کرد: بازی بسیار سختی بود به هر حال پرسپولیس قهرمان ایران و صدرنشین است و با این همه طرفدار می‌دانستیم بازی سختی داریم البته می‌توانستیم برنده بازی هم باشیم. اما متأسفانه در وقت‌های اضافی گل تساوی را خوردیم هر چند که در نهایت خدا را شکر می‌کنم که با امتیاز از تهران خارج می‌شوم

بازیکن گسترش فولاد درباره فرشاد فلاحت‌زاده مربی این تیم گفته بود می‌توانستم به پرسپولیس سه گل بزنم اظهار داشت:‌ما موقعیت‌های زیادی داشتیم در حمله خوب کار کردیم و اگر دقت بیشتر می‌کردیم می‌توانستیم برنده از بازی خارج شویم. البته پرسپولیس هم موقعیت‌های خوبی داشت اما در پایان هر دو تیم یک امتیاز گرفتند.

فرهادی درباره داوری بازی هم گفت: من چیز خاصی از داوری ندیدم و کارشناسان باید درا ین باره صحبت کنند اگر پرسپولیسی‌ها ناراحت بودند به این دلیل بود که در خانه خودشان بازی می‌کردند و مقابل هوادارانشان بودند و اینگونه حرف‌ها به هر حال طبیعی است .

نظر شما