شناسهٔ خبر: 23637311 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

قرآن و نهج‌البلاغه دو منبع عظیم فکری انقلاب اسلامی است

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از قرآن و نهج‌البلاغه به‌عنوان دو منبع عظیم فکری انقلاب اسلامی یادکرد و گفت: موفقیت نظام در گروه عمل به دستورات این دو منبع عظیم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در نخستین جلسه کمیته قرآن و نهج ابلاغه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که با حضور اعضاء در محل سالن جلسات اداره کل برگزار شد، با اشاره به گذشت ۳۹ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: هرروزی که از انقلاب می‌گذرد نیاز به فعالیت‌های فرهنگی در جامعه به‌ویژه برای نسل جوان محسوس‌تر می‌شود.

حسینی کوهستانی از قرآن و نهج‌البلاغه به‌عنوان دومنبع عظیم فکری انقلاب اسلامی یادکرد و افزود: موفقیت نظام در گروه عمل به دستورات این دو منبع عظیم است.

وی بابیان اینکه زمینه کار برای این کمیته با توجه به ظرفیت غنی قرآن و نهج البلاغه بسیار آماده است گفت: برنامه‌های این کمیته برای همه اقشار جامعه مفید و مؤثر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: در برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر نسبت به مناطق حاشیه‌نشین و آسیب‌پذیر توجه جدی‌تری صورت گیرد.

نظر شما