شناسهٔ خبر: 23636929 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

کار دولتمردان حاشیه‌پردازی و نظریه‌پردازی نیست

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علی سعیدی در جمع پاسداران سپاه کربلا مازندران اظهار کرد: امروز شاهد موفقیت و پیروزی‌های بسیار مهم و سرنوشت‌سازی در مسیر حرکت نهضت امام(ره) و آماده‌سازی داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی برای حاکمیت جهانی نهضت اسلام به رهبری امام مهدی(عج) هستیم. 

وی با اعلام اینکه جامعه‌ای که انقلاب می‌کند ممکن است در یک دوره‌ای رشد و تحولاتش رشد الی‌الله باشد یا در دوره دیگر بازگشت به عقب و دچار تحول ارتجاعی شود، گفت: اگر مردم خط را گم کنند و خواسته‌ها را جای نیازها قرار بدهند و با فشار دشمن از سطح آرمان‌های خود تنزیل کنند دچار چرخش ارتجاعی شده و عقب‌گرد می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکا برای استحاله انقلاب مرحله به مرحله حرکت می‌کند تا جامعه دچار انقلاب درونی نشود و نتواند در برابر طاغوت بایستد، بیان کرد: آنها ممکن است در آینده بگویند یا قدرت دفاعی و موشکی یا نان و معیشت! کدامش را می‌خواهید؟ چه بسا که در مرحله اول گفتند با برجام معیشت مردم سروسامان می‌گیرد و شما معیشت می‌خواهید یا انرژی هسته‌ای به طور طبیعی مردم به سمت معیشت رفتند، در مرحله بعدی حقوق بشر و دین را علم می‌کنند که کدام یک از آنها را می‌خواهید؟ در حالی که نه معیشت را درست کردند نه بیکاری را!

وی به بیان مراحل انقلاب درونی پرداخت و ادامه داد: تا جامعه دچار انقلاب درونی نشود نمی‌تواند در برابر طاغوت بایستد و اولین مرحله انقلاب درونی انقلاب فکری و انقلاب اعتقادی است مرحله دوم تحول گفتمانی است یعنی در گفتمانش تغییر بوجود می‌آید، مرحله بعدی انقلاب نظامی‌ است، تحول بعدی هم اداری و ساختاری است که راس نظام، حجت خدا قرار دارد.

سعیدی گفت: صرفا در راس نظام، پیامبر یا ولی فقیه باشد کافی نیست و ما نیاز به یک تحول سازمانی و ساختاری داریم، اینکه اگر رئیس جمهوری در یک دوره انقلابی بود کافی نبوده و باید در همه دوره‌ها رئیس‌جمهور انقلابی باشد، کارآمدی نظام منوط به کارآمدی دولت و سیستم دولت است.

وی به انحراف جامعه اشاره کرد و افزود: جامعه ما از دوران کارگزاران دچار یک تحول ارتجاعی شد و این حرکت ارتجاعی با شیب تند شروع به رشد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در دوره پیامبر و حضرت امیرالمومنین(ع) فرماندار و استاندار توسط خود آنها منصوب می‌شدند و به شرائط تکلیف سنگین مردم اشاره و تاکید کرد: در دوره ما مسؤولان با رای مردم انتخاب می‌شوند.

وی با اعلام اینکه یک حکومت انقلابی، رهبر انقلابی، رئیس جمهور انقلابی و وزیر انقلابی می‌خواهد گفت: یک روز می‌گفتند اروپایی‌ها نوچه هستند باید برویم سراغ کدخدا با کدخدا ببندیم، رفتند با کدخدا بستند و کدخدا برای هزارمین بار دوباره خیانت کرد، الان دوباره متوسل شدند به نوچه‌های کدخدا!

سعیدی با تاکید بر بصیرت‌افزایی و عدم تکرار اشتباهات در اعتماد به شیطان بزرگ تصریح کرد: حفظ آرمان‌ها هزینه دارد و سخت است و اگر ملتی متوجه نباشد که دارد چه می‌کند نتیجه‌اش می‌شود که از حق مسلم خود می‌گذرند اما در معیشت هم دچار مشکل می‌شوند.

وی مشکلاتی که در جامعه وجود دارد را حل‌شدنی دانست و با انتقاد از برخی مسؤولان گفت: کار دولتمردان حاشیه‌پردازی و نظریه‌پردازی نیست، اگر نتوانیم انقلاب را حفظ کنیم مورد لعنت آیندگان قرار می‌گیریم همان‌طور که خودمان برخی بی‌تدبیری‌های گذشتگان را مورد لعنت قرار می‌دهیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان گفت: باید متناسب با شرایط و زمان، تکلیف‌مان را مشخص کنیم که سرنوشت دنیا و آخرت ما به این تکلیف عمل کردن بستگی دارد.

نظر شما