شناسهٔ خبر: 23636845 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ذوبی‌ها قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر والیبال بانوان شدند

ذوب‌آهن با شکست بهنمیر قهرمان نیم فصل لیگ برتر والیبال بانوان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" به نقل از تسنیم، هفته پایانی از دور رفت لیگ برتر والیبال بانوان امروز (پنجشنبه) با برگزاری دو دیدار پیگیری شد که با قهرمانی تیم ذوب‌آهن اصفهان در نیم فصل رقابت‌ها همراه بود.

 

در رقابت‌های امروز تیم ذوب‌آهن در خانه میزبان بهنمیر بود که شاگردان فریبا صادقی در این دیدار با نتیجه 3 بر صفر حریف خود را شکست دادند. ذوبی‌ها در ست نخست با امتیاز 25 بر 21 به پیروزی رسیدند و در ست دوم بازی را کاملاً در دست گرفتند و با نتیجه 25 بر 12 رقیب خود را شکست دادند. ست سوم نیز با نتیجه 25 بر14 به سود ذوب‌آهن به پایان رسید. به این ترتیب ذوب‌آهن با 6 پیروزی از 6 بازی، قهرمانی نیم فصل لیگ برتر والیبال بانوان را از آن خود کرد.

 

در دیگر مسابقه امروز دو تیم سالوت و نماینده تهران به مصاف هم رفتند. دیدار نزدیکی که در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به سود نماینده تهران به پایان رسید. در این دیدار سالوت توانست ست نخست را با نتیجه 25 بر 17 به سود خود به پایان دهد و ست دوم نیز با نتیجه 25 بر 12 با پیروزی سالوتی‌ها به پایان رسید.

 

در ست سوم و چهارم شاگردان مریم هاشمی توانستند با نتیجه 25 بر 21 پیروز میدان شوند تا کار به ست پنجم کشیده شود. ست پنجم نیز با نتیجه 15 بر 8 به سود نماینده تهران به پایان رسید و به این ترتیب نماینده تهران مسابقه‌ای را که با شکست شروع کرده بود، با پیروزی عوض کرد و در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی لیگ قرار گرفت. زینب گیوه، مائده برهانی و شکوفه صفری با حضور در سالن خانه والیبال تهران از نزدیک شاهد بازی سالوت و نماینده تهران بودند.

 

در این هفته از رقابت‌ها دیدار دو تیم آبنوس و شهرداری تبریز لغو شد. دیدار معوقه تیم آبنوس تهران و شهرداری تبریز روز پنجشنبه، پنجم بهمن ماه در تهران برگزار خواهد شد تا آخرین دیدار دور رفت این رقابت‌ها نیز برگزار شده باشد.

 

بر اساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون والیبال، دور برگشت لیگ برتر بانوان از روز جمعه 13 بهمن ماه آغاز می‌شود.

 

نظر شما