شناسهٔ خبر: 23636715 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال؛

شکست آسمان‌خراش‌های تبریزی در بازی دوم/ کار شاگردان حاتمی برای صعود به فینال سخت‌تر شد

شاگردان حاتمی با شکست در بازی دوم مرحله نیمه نهایی کار خود را برای صعود به دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال سخت‌تر کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، تیم‌های شهرداری تبریز و پالایش نفت آبادان دومین بازی خود را در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به میزبانی تیم تبریزی برگزار کردند که طی آن شاگردان مهران حاتمی در مصاف با حریف آبادانی تن به شکست دادند.

در این بازی که از ساعت 16 در سالن توانای شهرداری تبریز برگزار شد، آسمان‌خراش‌های تبریزی که بازی اول را 81 بر 75 از حریف جنوبی خود برده بودند، در بازی امروز 75 بر 69 مغلوب شدند تا یک برد و یک شکست را در خانه کسب کنند.

در ابتدا میزبان همچون مسابقه نخست روز گذشته بازی را بهتر آغاز کرد و کوارتر اول را با نتیجه 18 بر 15 به سود خود به پایان رساند.

اما در کوارتر دوم نفت آبادان بازی بهتری انجام داد و با پیروزی 24 بر 15 در این کوارتر، نیمه اول را با نتیجه 39 بر 33 به سود خود به خاتمه داد.

در تایم سوم تلاش دو تیم در عدد 19 به تساوی انجامید که این امر موجب شد تا تیم آبادانی تا پایان کوارتر سوم 58 بر 52 برتری خود را حفظ کند.

بالاخره در کوارتر چهارم و آخر مسابقه نیز بازی برابری انجام شد و هر دو تیم 17 امتیاز کسب کردند که حکم به شکست تیم تبریزی داد و این تیم بازی سرنوشت را به میهمان خود واگذار کرد تا کارش در آبادان سخت‌تر شود.

دیدار سوم و چهارم دو تیم روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته آینده در آبادان برگزار خواهد شد و درصورتی که نفت موفق به پیروزی در هر 2 بازی شود راهی فینال خواهد شد و در غیر این صورت شهرداری فینالیست می‌شود، اگر در 2 بازی آبادان برای هر دو تیم یک پیروزی کسب شود، کار به بازی پنجم در تبریز کشیده خواهد شد.
 

نظر شما