شناسهٔ خبر: 23636648 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

سالام: کم و کسری نباشد، با تراکتور امضا می‌کنم

منبع: ورزش سه

سرمربی ترک تبار اعلام کرد اگر کم و کسری در توافقش با تراکتورسازی وجود نداشته باشد، قراردادش را امضا می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، ارتورو سالام که روز گذشته بعد از مذاکرات طولانی با مسئولان باشگاه تراکتورسازی به توافق رسید، بامداد فردا به تبریز سفر می کند تا رودررو با آجورلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی پای میز مذاکره بنشیند و در صورت توافق نهایی قرار دادش را امضا کند.


سالام بعد از توافق اولیه با تراکتورسازی در گفت و گو با وبسایت SKOR ترکیه در این باره عنوان کرد: «مسئولان تراکتورسازی از یک ماه پیش نیز با من مذاکره ای انجام دادند اما به نتیجه مطلوبی نرسیدیم. دیروز دوباره در استانبول دیداری انجام گرفت و در نهایت به تواققی ۳.۵ ماهه تا پایان فصل رسیدیم و احتمالا تا پایان فصل جاری فوتبال ایران سرمربی تراکتورسازی خواهم بود.»


وی درباره روند توافقش افزود: «من و دستیارانم به ایران سفر خواهم کرد. فکر نمی کنم مشکلی وجود داشته باشد اما اگر کم و کسری نباشد، قراردادم را فردا امضا می کنم و کارم رسما در تراکتورسازی آغاز می شود.»


ارتورو سالام ترکیه‌ای که 48 سال دارد، کار سرمربیگری را در 34 سالگی و با تیم سامسون اسپور آغاز کرده و بعد از آن هدایت تیم‌هایی همچون قیصریه اسپور، بشیکتاش، بورسیا اسپور، اسکیسهیر اسپور و مالاتیا اسپور را برعهده داشته که در این مدت موفق شده کار بزرگی انجام دهد و بورسیا اسپور که خارج از تیم‌های قدرتمند سنتی ترکیه است را به قهرمانی سوپر لیگ این کشور برساند و جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را بگیرد.


این مربی جوان، در دوره خود بازیکن مطرح و گران‌قیمتی بوده و در کارنامه‌اش سابقه بازی در بشیکتاش و سامسون‌اسپور هم دیده می‌شود و همچنین در قیصریه اسپور نیز مربی حامد کاویانپور هم بوده است.


یکی از مزیت‌هایی که مدیران تراکتور را ترغیب به همکاری با ارتورو سالام کرده سن پایین او بوده، چراکه سن این مربی 20 سال کمتر از مصطفی دنیزلی است و علاوه بر کارنامه مثبت، قیمت مناسبت‌تری داشته که موجب شده مسؤولان باشگاه تبریزی بیشتر از سایر گزینه‌ها با او مذاکره کنند.


به نظر می رسد فردا(جمعه) با سر گرفتن توافق نهایی قرارداد سالام با تراکتورسازی امضا شود و این مربی کارش را رسما آغاز کند.

نظر شما