شناسهٔ خبر: 23636614 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خبر داد:

دستبند پلیس بر دستان قاچاقچیان شرق پایتخت

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از شناسایی و انهدام باند چهار نفره توزیع هروئین در شرق تهران خبر داد و گفت: 130 کیلو هروئین به ارزش ریالی 2 میلیارد و 210 میلیون تومان کشف و ضبط شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، سرهنگ محمد بخشنده به آخرین عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت اشاره و تصریح کرد: بنا بر گزارشات مردمی و با رصد اطلاعاتی مأموران این پلیس باند چهار نفره توزیع گسترده هروئین در شرق تهران از جمله مناطق افسریه، شهرک رضویه و پارک بعثت شناسایی و متلاشی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تصریح کرد: اعضای این باند با دو دستگاه خودروی سیلو و پژو 405، هروئین‌ها را بعد از بسته‌بندی بین خرده‌فروشان در پارک‌ها و میادین و معابر شرق تهران به فروش می‌رساندند.

این مقام ارشد پلیس فاتب گفت: با اشراف اطلاعاتی، اعضای این باند قبل از توزیع مواد هنگامی که در حال تردد با خودروهای خود بودند با هماهنگی مرجع قضایی متوقف و دستگیر شدند؛ در بازرسی از دو دستگاه خودرو مقداری از مواد کشف شد.

وی افزود: بعد از دستگیری اعضای این باند مخفیگاه آنها نیز شناسایی شد و در بازرسی از آن هم بقیه هروئین‌های بسته‌بندی شده کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به کشف 130 کیلو هروئین به ارزش ریالی 2 میلیارد و 210 میلیون تومان از این باند اشاره کرد.

سرهنگ بخشنده در خصوص بازه سنی دستگیرشدگان و همچنین سابقه‌دار بودن این افراد، گفت: این 4 نفر در بازه سنی 25 تا 40 سال قرار داشتند و سابقه توزیع مواد مخدر و همچنین زندان را نیز در کارنامه خود داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضایی شدند.

نظر شما