شناسهٔ خبر: 23636579 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

سردار قاآنی:

دشمنان نظام و انقلاب مواظب باشند که پای خود را از گلیم‌شان دراز نکنند

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با تاکید بر اینکه دشمنان نظام و انقلاب مواظب باشند که پای خود را از گلیم‌شان دراز نکنند، گفت: جنگ سوریه را خود آمریکا راه انداخت و ۴ هزار سلاح وارد سوریه کرد.

صاحب‌خبر -

دشمنان نظام و انقلاب مواظب باشند که پای خود را از گلیم‌شان دراز نکنندبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،‌ سردار «اسماعیل قاآنی» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه عصر امروز در مراسم یادواره سردار شهید محمدعلی الله‌دادی و شهدای تیپ ادوات لشکر ۴۱ ثارالله و ۲۳ شهید شهر پاریز در محل حسینیه قمر‌بنی‌هاشم پاریز اظهار داشت: حضور در محفل و محضر نورانی شهدا در شهر پاریز و حضور در جمع خانواده‌های شهدای گرانقدرمان توفیقی است که نصیبمان شده است.

وی با بیان اینکه این یادواره به حضور همرزمان شهید و خانواده‌های معظم شهدای ادوات لشکر ۴۱ ثارالله مزین است افزود: برای همه ما توفیق حاصل شد که میهمان شهدا باشیم.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه لشکر ۴۱ ثارالله را کانون پرورش دلیرمردان عنوان کرد و افزود: رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله از این خطه شهید پرور در دوران هشت سال دفاع مقدس و در عملیات‌های متعدد اثبات کردند که چگونه حامیان ولایت هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم این خطه دلیرپرور در دوران دفاع مقدس پای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادند خاطر نشان کرد: مردم شهرستان سیرجان و شهر پاریز در استمرار دلیر مردان دفاع مقدس پای کار نظام، انقلاب و ولایت ایستادند و سند زرین این پای کار ایستادن سردار الله دادی است.

سردار قاآنی مجلس شهدا را جلسه عزت و سرافرازی عنوان کرد و افزود: هیچ مرگی با شرافت‌تر از شهدا وجود ندارد و جایگاه شهدا ما تنها به حدود شخصی خودشان نیست و امروز ما در مملکتی زندگی می‌کنیم که انقلاب و دفاع از آن بر پایه اسلام بوده و خواهند ماند.

وی با اشاره به نقشه‌های استکبار جهانی برای جلوگیری از حرکت انقلاب اسلامی عنوان کرد: ابر قدرت‌های دنیا چه خطرات و توطئه‌های بزرگی را علیه ما اجرا کردند و به برکت شهدا موفق نشدند و این تهدیدات برای ما تبدیل به فرصت شد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه ترس از آمریکا را نتیجه کوته نظری برخی افراد در کشور خواند و ابراز داشت: آمریکا هر کاری خواسته کرده و دیگر هیچ راهی ندارد.

وی با اشاره به رشادت شهدا در چهار دهه انقلاب اسلامی تصریح کرد: این تعارف نیست وقتی می‌گوییم مقام شهدا عالی است و کوتاهی ما مسئولان بر مقام شهدا خدشه وارد نمی‌کند و رشاد این شهدا نمود پیدا خواهد کرد.

سردار قاآنی با اشاره به شور شوق نسل سوم انقلاب برای دفاع از حرم تصریح کرد: آمریکایی‌ها فهم درست ندارند و گرنه با ملت ایران درگیر نمی‌شدند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام، مسلمانان و بچه شیعه را نمی‌شناسد گفت: وقتی دشمنان این را نمی‌فهمند در موقع ضربه‌زدن برای ما افتخار کسب می‌کنند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه اقتدار ملت را تثبیت شده خواند و افزود: همه عقلای دشمن فهمیدند تهدید ایران نتیجه ندارد و دیگر زمان آن گذشت که با جمهوری اسلامی مثل اوایل انقلاب برخورد کرد و همه این سر و صدا‌ها برای جلوگیری از شتاب ملت است.

وی همه تلاش‌ها برای مذاکرات را جلوگیری از بحث موشکی و توسعه منطقه‌ای عنوان کرد و افزود: می‌خواهند با دو سلاح تهاجمی ما مقابله و ملت را خلع سلاح کنند.

سردار قاآنی با تاکید بر اینکه دشمنان نظام و انقلاب مواظب باشند که پای خود را از گلیمشان دراز نکنند عنوان کرد: جنگ سوریه را خود آمریکا راه انداخت و چهار هزار سلاح وارد سوریه کرد.

وی در واکنش به اظهارات آمریکا در خصوص ماندن در سوریه گفت: مقامات آمریکایی زیاده‌خواه هستند که چنین حرف‌هایی می‌زنند خودشان داعش را به وجود آوردند حالا می‌خواهند علنی در سوریه بمانند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه خاطر نشان کرد: آمریکا بعد از یازده سپتامبر مثل یک حیوان وحشی به منطقه ما حمله کرد و ملت بی‌دفاع افغانستان و عراق چه گناهی کردند؟

سردار قاآنی عنوان کرد: در آینده خود مقامات آمریکایی خواهند نوشت که آمریکا‌هایی در این زمینه چه خود‌زنی‌ها کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

برچسب‌ها:

نظر شما