شناسهٔ خبر: 23636539 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دایی: شکست دادن تراکتورسازی در تبریز کار بزرگی است

تبریز - ایرنا - سرمربی تیم سایپا با اشاره به برد تیمش مقابل تراکتورسازی در تبریز گفت: شکست دادن تیم بزرگ تراکتورسازی در خانه خود با حضور هواداران پر شور این تیم، کار بزرگی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، علی دایی عصر پنجشنبه درنشست خبری پس از بازی تراکتور و سایپا در جمع خبرنگاران افزود: امروز بازی خیلی سختی را بردیم چرا که تیم تراکتورسازی یک تیم بزرگی است؛ معتقدم در بعضی وقت ها بهتر از تیم ما عمل کردند و متاسفانه سه چهار موقعیت شوت زنی به تیم حریف دادیم ولی اجازه ندادیم که از عمق به تیم سایپا حمله کنند.
دایی اظهار کرد: ما روز به روز بهتر بازی می کنیم و برد تیم تراکتور در خانه خود کار بزرگی می باشد.
وی یادآورشد: بازیکنانم با تلاش زیاد توانستند سه امتیاز بازی را کسب کنند و از بازی آنها راضی هستم.
سرمربی تیم سایپا در مورد دروازه بان تیمش توضیح داد: خدا را شکر حامد فلاح زاده با عکس العمل زیبایش توانست ضربه پینالتی ایرانپوریان را مهار کند و اگر این پینالتی گل می شد شاید نتیجه دیگری رقم می خورد؛ با اینکه به این سه امتیاز نیاز مبرم داشتیم بچه ها توانستند پیروز میدان باشند.
دایی در پاسخ به این سوال که آیا برای کسب یک امتیاز از تیم تراکتور یا برای استفاده از ضعف تراکتور و کسب سه امتیاز بازی به تبریز آمدید، گفت: ما در هیچ یک از بازی های تیم سایپا برای کسب یک امتیاز وارد میدان نمی شویم و ما دنبال سه امتیاز بودیم که خدا را شکر بدست آوردیم و حتی با کمی دقت زیاد و نبود اشتباه در پاس کاری نهایی بازیکنان می توانستیم با گل های زیاد این بازی را به آخر برسانیم.
وی ادامه داد: امروز بازیکنان سایپا نشان دادند که اگر بخواهند می توانند هر تیمی را ببرند.
دایی در مورد شعارهای بعضی از هواداران تراکتورسازی درباره وی خاطرنشان کرد: من امروز برای اولین بار برای هواداران تیم تراکتورسازی متاسف شدم و همان طور که می دانید همیشه از این هواداران دفاع کردم ولی امروز از دقیقه یک بازی به بنده فحش دادند و من معتقدم که هر کسی به دیگری فحش بدهد لیاقت خود و خانواده اش را نشان می دهد؛ حیف تبریز و آذربایجان است که با اینکه تیم تراکتور این روزها عقب افتاده بجای اینکه برای تیم خودشان روحیه بدهند برعکس عمل کردند و ما از این موقعیت استفاده کردیم.
وی در مورد اتفاقات اخیر در فوتبال کشور افزود: من همیشه طرف حق هستم و به کار خودم در مستطیل سبز فوتبال مشغول هستم.
مربی تیم تراکتورسازی بدلیل کسالت و تب و لرز به نشست خبری نیامد.
تیم تراکتورسازی امروز با شکست دو بر یک مقابل تیم سایپا با 21 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به تیم سپاهان در رده یازدهم جدول لیگ برتر جای گرفته و تیم سایپا با 31 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به تیم استقلال به رده پنجم جدول صعود کرد.
خبرنگار: آب بسته**انتشار: عزیزی راد
9853/518

انتهای پیام /*

نظر شما