شناسهٔ خبر: 23636471 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مردم ، سردمدار ایجاد امنیت در کشور

دوره آموزشی دبیران امربه معروف ونهی از منکرحوزه ها وپایگاههای مقاومت بسیج سپاه ناحیه همدان با رویکرد تذکر لسانی ایجابی برگزارشد.

صاحب‌خبر -

مردم ، سردمدار ایجاد امنیت در کشوربه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز همدان ، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان در این مراسم با تشریح و تبیین نقش امر به معرف ونهی از منکر در آگاه سازی و بصیرت مردم گفت : در جریانهای اخیر کشور که خواسته و اعتراضات مردم با سوء استفاده دشمنان به اغتشاشات و ایجاد مزاحمت برای شهروندان تبدیل شد، با ورود مردم هوشیار و با بصیرت به میدان و دشمن شناسی آنان ، توطئه های دشمنان به سرکردگی آمریکا نقش برآب شد.

سردار مجیدی با بیان اینکه بایدهمه گروههای جامعه نسبت به این توطئه های دشمنان روشنگری شوند تاکید کرد: همواره مردم ایران اسلامی در برابر توطئه های شیطانی استکبار علیه نظام مقاومت و پایداری کرده اند و باید از ظرفیت های مردمی برای استحکام امنیت پایداردرکشوراستفاده شود.

او رمز موفقیت کشور را ارتباط تنگاتنگ مسئولان با مردم بیان و خاطرنشان کرد:باید با استفاده از ظرفیت مساجد ، مردم در جریان تهدیدات دشمنان و استکبار در حوزه های مختلف آسیب های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی قرار بگیرند.

همچنین در این مراسم از فرماندهان انتظامی فعال و دبیران برتر در عرصه امر به معروف ونهی از منکرحوزه ها وپایگاههای مقاومت بسیج سپاه ناحیه همدان با اهدای لوح قدردانی شد.

نظر شما