شناسهٔ خبر: 23636459 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اعتبارات ملی استان کردستان "هیچ" افزایشی نیافت

R7848/P1377/S6,66/CT11

نماینده مردم بیجار در مجلس گفت: تنها استانی که در سال گذشته اعتبارات آن را در سطح ملی افزایش نداده بودند، کردستان بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیجار، حمدالله کریمی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بیجار که با حضور استاندار کردستان در مجتمع نور این شهر برگزار شد، اظهار داشت: همه مردم حوادث اخیر هشتم دی ماه را دیدند و اگر کسی بگوید مردم اغتشاشگر بودند، صحت ندارند.

وی با بیان اینکه با حرف زدن مشکلی برطرف نمی‌شود و باید وارد عمل شویم، گفت: باید دولت، مجلس و قوه قضاییه همت کنند و مشکل تورم، رکود و بیکاری را با فعالیت‌های مناسب در استان رفع کنند.

نماینده مردم بیجار در مجلس، با اشاره به اینکه در اجرا لنگ می‌زنیم، تصریح کرد: در استان کردستان اجحاف پر رنگ‌تری روا شده و تنها استانی که در سال گذشته اعتبارات آن را در سطح ملی افزایش نداده بودند، کردستان بود.

وی با اشاره به منطقه ویژه اقتصادی در استان خاطر نشان کرد: 8 منطقه آزاد تجاری در کمیسیون طرح شده و 4 مورد آن تصویب شده و منطقه ویژه اقتصادی بانه و مریوان نیز به صورت لایحه‌ای به مجلس ارائه شده و در دست بررسی است.

کریمی با اشاره به پروژه فولاد بیجار، گفت: موضوع فولاد بیجار که این روزها بسیار داغ شده به همت استاندار و پی‌گیری‌های بنده، کارشناسان شرکت خارجی «ایدرو» برای شناسایی زمین به منطقه بیجار آمدند و طرح نیز به وزارت صنعت و معدن ارائه شده است.

انتهای پیام/

نظر شما