شناسهٔ خبر: 23636170 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

انتقاد سرمربی فولاد خوزستان از انتخاب تیم داوری مسابقه فردا

اهواز – ایرنا - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با وجود این که فردا با یک تیم تهرانی بازی داریم انتظار نداشتیم تیم داوری از تهران انتخاب شود و این در دنیا مرسوم نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا سید سیروس پورموسوی روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان تهران اظهار کرد: پیکان یکی از تیم‌های بالای جدول است و خوب بازی می‌کند.
وی اظهار کرد: همچنین پیکان از بازیکنان و مربی بسیار بزرگی برخوردار است که مطمئنا بازی با این تیم یکی از دیدارهای جذاب لیگ خواهد بود.
سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان این که نقاط قوت و ضعف حریف را به خوبی آنالیز کردیم و تلاش می‌کنیم با ارائه یک بازی خوب هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم افزود: در 2 بازی قبل خود مستحق برد بودیم اما به ناحق و با تصمیمات داوری نتوانستیم به هدف خود برسیم لذا در بازی برابر پیکان تلاش می‌کنیم تا ضمن ارایه یک بازی جوانمردانه ، پیروز میدان باشیم.
وی در پاسخ به این پرسش که چرا تیمش بعد از زدن گل عقب نشینی می کند افزود: اینگونه نیست بلکه این حریف است که به ما فشار می ‌آورد چرا که همه تیم ‌ها می‌خواهند که امتیاز بگیرند از سوی دیگر عادت کرده‌ ایم که در سختی ‌ها نتیجه بگیریم.
پورموسوی در خصوص چینش داوران بازی تیمش مقابل پیکان گفت: ما پیش داوری در خصوص داوران بازی فردا نمی کنیم اما حداقل از اصفهانیان رئیس کمیته داوری انتظار داریم که در انتخاب تیم داوری دقت بیشتری کند.
وی گفت: متاسفانه در مسابقات قبل 3سه پنالتی ما را نگرفتند و باعث شد که نتوانیم امتیازهای خانگی را کامل کسب کنیم و با وجود این که بعد از بازی ها گلایه کردیم اما اهمیتی ندادند.
وی افزود: با شناختی که از جلالی دارم می دانم کار سختی برابر پیکان داریم اما هدف ما در این دیدار تنها کسب سه امتیاز است.
سرمربی تیم فولاد خوزستان در خصوص آرش افشین که در لیگ دهم موفق شد چهار گل از 6 گل تیم فولاد به پیکان را به ثمر رساند، گفت: افشین یکی از مهره های خوب ما به شمار می رود که پس از 18 ماه دوری در آمادگی خوبی به سر می برد و برای بازی فردا اگر لازم بود از او استفاده خواهیم کرد.
وی ضمن دعوت از هواداران تیمش برای حمایت از فولاد خوزستان گفت: هواداران همیشه یار دوازدهم ما بودند که امیدواریم با حضور پرشور خود شاهد یک فولاد متفاوت همراه با بازی زیبا و فنی باشند.

**غیبت سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران از نشست خبری
به گزارش ایرنا مجید جلالی به دلیل تاخیر در زمان پرواز کاروان پیکان به اهواز، در نشست خبری قبل از بازی با فولاد خوزستان حاضر نشد تا همچنان یک طرفه برگزار کردن این نشست ها در اهواز ادامه داشته باشد.
غیبتهای مکرر مربیان تیمهای میهمان در اهواز در این نشست ها به یک رویه عادی تبدیل شده ، لذا مسئولان سازمان لیگ باید چاره ای برای این مساله بیندیشند.
امروز هم که قرار بود نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پیکان تهران ساعت 14 امروز (پنج‌شنبه) در اهواز برگزار شود، مجید جلالی به دلیل تاخیر در زمان پرواز سفیدپوشان تهرانی به اهوا، در این جلسه حضور پیدا نکرد.
دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پیکان تهران در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر ساعت 15 روز 29 دی ماه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.
/6002 /9879
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار: محسن بهاروند

انتهای پیام /*

نظر شما