شناسهٔ خبر: 23636128 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

از نتیجه راضی نیستم ولی از نباختن راضی هستم

خبرگزاری صداوسیما

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس: از تساوی­ که مقابل گسترش فولاد به دست آوردیم، ناراضی هستم اما از این که بازی را در دقایق پایانی نباختیم، رضایت داریم.

صاحب‌خبر -

برانکو: از نتیجه راضی نیستم ولی از نباختن راضی هستمبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، برانکو در در نشست خبری تساوی یک - یک تیمش در بازی مقابل گسترش فولاد تبریز خاطرنشان کرد:­ قانون همیشگی فوتبال، یک بار دیگر به وقوع پیوست؛ وقتی فرصت های زیادی را گل نکنید مجازات می شوید و باید فوتبال را ببازید اما خوشبختانه با اراده بازیکنان توانستیم نتیجه را نجات دهیم؛ البته از این نتیجه راضی نیستم ولی از این که نباختیم راضی هستم و اطمینان دارم این نوع بازی، درس عبرتی برای بازی های بعدی ماست.
وی با اشاره به تعویض صادق محرمی افزود: محرمی در پای خود احساس درد داشت و نخواستم مشکل او جدی تر شود و به طور قطع اگر سالم بود می توانست به بازی ادامه دهد و تعویض نمی شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره از دست دادن فرصت های گل زنی مهاجمان تیمش گفت: مهاجم باید مادرزاد مهاجم باشد و دوست داشتیم فرصت های بیشتری برای گل زنی به دست می آوردیم اما برای هر مهاجم گاهی بحرانی به وجود می آید که توپ هایش گل نمی شود و علی پور همچنان آقای گل لیگ است و انتظارم است که او و منشا و سایر بازیکنان به گلزنی حریص تر باشند.
برانکو در پایان با بیان این که بازیکنان تیمش در بازی امروز 8 و 9 فرصت گل زنی را از دست داده اند، به بازی با نفت تهران اشاره کرد و افزود: مقابل نفت تهران هم شانس های گل زنی زیادی داشتیم اما توپ های ما گل نشد و باید هنگام بازی، تعادل به وجود آوریم و از کناره ها و مرکز زمین حمله کنیم و باید بررسی شود کدام روش را بهتر می توانیم اجرا کنیم.

نظر شما