شناسهٔ خبر: 23636031 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جانشین فرمانده سپاه قدس:

رئیس جمهور آمریکا از درد بیچارگی، منطقی حرف نمی‌زند/ نباید در مسئله اطاعت از ولایت کوتاهی کرد

جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: امروز آمریکایی که برای ما مشکل درست می‌کرد دستش خالی شده و رئیس جمهور این کشور از بیچارگی حرف منطقی ندارد و می‌خواهد با چهره‌ای اتوکشیده، خود را پیروز میدان و مقتدر نشان دهد که نمی‌تواند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، یادواره سردار شهید محمدعلی الله‌دادی و سرداران و فرماندهان و 380 شهید تیپ ادوات لشکر 41 ثارالله و 58 شهید بخش پاریز عصر امروز با حضور گسترده مردم و خانواده شهدا و مسؤولان در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) پاریز سیرجان برگزار شد.

سردار اسماعیل قاآنی جانشین فرمانده سپاه قدس در این مراسم شهدا را موجب اقتدار و امنیت در منطقه عنوان کرد و گفت: نظام اسلامی به جهان ثابت کرد خط سرخ شهیدان کربلا پیروان بسیار دارد که با ظلم و استکبار مبارزه می‌کنند و شهیدان ثابت کردند راه امام حسین (ع) را می‌توان همیشه زنده نگهداشت.

وی افزود: 40 سال آمریکا علیه ما توطئه کرد ما هم قدم به قدم در سایه ولایت و رهبری به پیروزی رسیدیم و باید قدردان این نعمت در نظام اسلامی بود و در مسئله ولایت و اطاعت از ولایت کوتاهی نکرد.

قاآنی بیان داشت: آمریکا علیه نظام اسلامی توطئه‌های فراوان اعمال کرد که نه‌تنها به نظام آسیب نزد بلکه اقتدار ما مشخص شد و جنگی که علیه ما از درون شهرها آغاز کرد با همین اقتدار ما شکست خورد و ما امروز مقاومت و قدرت را از شهدا گرفته‌ایم.

جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: امروز آمریکایی که برای ما مشکل درست می‌کرد دستش خالی شده و رئیس جمهور این کشور از بیچارگی حرف منطق ندارد و می‌خواهند با چهره‌های اتوکشیده خود را پیروز میدان و مقتدر نشان دهند که نمی‌توانند.

قاآنی افزود: ملت ما شهدایی تقدیم انقلاب کرد تا امروز به وجود شهید الله‌دادی‌ها ببالد و پرچم شهدا را بلند کرد تا به مستکبران بفهماند هیچ مرگی بالاتر از شهادت نیست و این شهادت اقتدار را برای اسلام و ذلت و شکست را برای مستکبران دارد.

وی مردم خطه سیرجان و پاریز را دارای دلاورمردانی هچون شهید زندی و شهید الله‌دادی و دیگر شهدای قهرمان در لشکر 41 ثارالله عنوان کرد و گفت: این شهدا توانستند نقش‌آفرین پیروزی‌ها در دوران دفاع مقدس باشند و محکم و استوار پای نظام اسلامی ایستادند تا امروز سند زرین انقلاب و نظام بمانند. 

به گزارش فارس، شهید محمدعلی الله‌دادی در 29 دی ماه 93 در قنیطره توسط بالگرد رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

انتهای پیام/ج/

برچسب‌ها:

نظر شما